Tråkig dag hitills


Ska väl kanske säga att jag har varit vaken ett bra tag inte som bilden visar :) har varit och kollat in spisar med gubben hittade en som nog hamnar på Isgränd tur man inte ska betala den :bigeyes: men fin var den iaf sen handlade vi lite mat och sedan hem och Nettan har semester behöver inte laga mat under helgen vilket är gudomligt skönt :blush:

Mer har det inte blivit denna tråkiga dag svart ute och finns inget att göra heller nåja ska väl inte klaga jo var förbi min lillebror och kollade in hans nya dörr snygg snygg han har otroligt bra smak måste jag säga men han är ju släkt med mig :blush: vad händer mer denna dag jaha du framför teven skulle jag tro med en dricka med hallonsmak mer orkar man inte med måste ju vårda min vd plats i Slappseles IF :) :) :) jo får inte glömma messa med min gumma ska jag också göra annars blir allt fel.

Var till henne igår och drack kaffe nu känner jag mig hel igen och sen fick jag ego tid med henne och sen satt mosters eldivo i knäet hela tiden hon är sååååååå go den hunden att det är inte sant man kan bara älska henne.

Blir en kort blogg idag har inte hänt något som är värt att plita ner men kanske kommer en natt blogg annars höres vi imorgon alla bloggare i rymden. Önskar er alla en fortsatt bra och mysig Lördag och var måna om varandra livet är tufft tala om att ni tycker om varandra medans ni finns kvar sen är det försent.

Kram till er alla från lilla jag. Och till min egna ängel du är mitt allt glöm aldrig det här kommer en bild bara för dig :love:  

Postat av: Laila Gustafsson

Åhhhhh gumman nu blir jag ju rörd ju :)



Ja de var underbart att ha dig här igår kväll har saknat dig så otroligt mycke ska du veta så de betydde mycke att du kom förbi de gjorde helt klart mig oxå hel de besöket så nu längtar jag bara ännu mera till vi får lön å ska ha våran stund å de andra förstås ;))))



Du är min alldelens egna ängel å skatt som jag älskar av hela mitt hjärta GLÖM ALDRIG DE!!!!!!



Kram din ängel love ya! <3

2010-11-13 @ 18:23:25
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0