Lördag

Här sitter jag nu igen och plitar ner några rader gubben är och byter däck ena ungen spelar x-box den andra är ute den största ser teve ska få mina fönster putsade sen så då kommer mina nya gardiner upp ska bli såååå skoj sen ska jag städa och dammtorka men det blir till veckan det har ransakat mig själv måste ge datan mindre tid och försöka få tillbaka mitt hem för som det är nu är det tvärtom och jag tycker inte det ska vara så bara för at jag lever med värk.

Var bortbjuden igår var en sådan skön känsla att någon tyckte jag förtjänade att bli bortskämd  du är sååååå underbar att det finns inga ord vi började bara med att heja på varandra till att prata mera men nu är vi goda vänner visst vi hinner inte umgås för du har mindre barn men när du gör en sådan grej som du gjorde igår det värmde så mycket ska du veta vännen så tack ännu en gångnfrån djupetav  mitt hjärta.

Gubben ska på hockey och dricka en öl ja okej han har kanske förtjänat den är nog inte alltid så lätt att leva med med mitt humör men han ställer upp och finns där ändå trots att jag är på dåligt humör kanske jag inte uppskattar han mycket jo det gör jag han får ju jobba över fara ut med företaget utan att jag blir arg eller sur men visst ibland undrar jag varför allt är som det är kanske är det jag eller vi båda vet inte riktigt vad det enda jag vet är att jag vill inte mista det jag har menjag kanske måste ändra mig också för att det ska bli rätt igen tål att tänkas på.

Idag blir det lungt ska som vanligt lösa lite korsord dom säger det är bra träning dom som vet tänker inte tjata om hur ont jag har eller hur jobbigt det är eller att jag sover dåligt fick vet en sak igår som gör att mina problem är ingenting man ska bara skatta sig lycklig över att man lever och vaknar till en ny dag för jag vet att det finns dom som har det tredubbelt så mycket värre så jag har ransakat mig själv och kommit fram till att klaga det gör ingenting bättrre man ska bara försöka kämpa vidare och le och tänka på att det finns faktiskt andra som har mer rätt att klaga och vara ledsen.

Det var allt från mig just nu iaf update senare eller innan jag ska nanna kudden om det har hänt något roligt under dagens lopp ha en fortsatt bra dag alla bloggare ute i cyber världen och var rädda om varandra.

Kram

Postat av: Laila Gustafsson

Du är bra på skriva gumman tycker jag. Du förtjänar de så väl så att få bli ompysslad så de så.

Kram Love ya

2010-10-17 @ 14:19:49
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0