Nu är jag tillbaka igen



Nu sitter jag frmför datan igen har huset fullt med ungar eftersom det är lov men allt får gå därför blir det inte lika mycket bloggande hoppas att ni har överseende med det men till veckan är det skola som vanligt då kan man sitta och bara ta det easy framför datan känns faktiskt ganska skönt måste jag säga:)

Igår var jag och köpte mig en ny mobil så nu har jag en HTC Wildfire den är hur bra som helst lite annorlunda mot den man hade förrut men man lär sig ändå ganska fort fick den av min sambo sedan var jag förbi mitt hjärta och drack en kopp kaffe det är alltid skönt för hennes sällskap gör mig lugn och jag hämtar kraft från det.

Men idag var det hemskt när jag ringde till henne för jag hörde och kände hur ont hon hade så gissa en som har gått på nålar fram till hon ringde då vart jag lugn och en stor sten släppte från mitt bröst önskade sådna gånger jag kunde ta hennes värk för jag vet att hon bara spinner runt av att det gör ont och tro mig det är hemskt att se man vill bara krama om henne men hon är stark så hon kommer alltid tillbaka som hon brukar säga åt mig när jag bli rädd och orolig.

Nu har man ätit och städat undan allt för att sen kunna njuta av medicin kväll på teve 4 fakta det missar jag alrig tycker det är intressant att se på och ser även kriminellt på samma kanal är lika roligt att se..... Mer blir det nog inte denna kväll har bara inte kraft till något annat känner jag.

Kanske att jag gör en update senare eller så återkommer jag en annan dag ni får hålla uppsikt över det :) så jag önskar er alla en trevlig kväll och var rädda om varandra där ute ni är värdefulla.

Kram lilla jag   Detta är mitt älskade hjärta som betyder allt för mig nu blir hon inte glad på mig men opps då den slant bara gumman:) vill att alla ska se hur fin du är :love:

Postat av: Annelie

Vi åker den 29 till sthlm och den 30 nov till thailand och blir borta tre veckor. :)

Kan inte du och L komma och hälsa på någon dag? De hade varit trevligt =)

2010-11-03 @ 17:54:34
URL: http://annelielmattsson.blogg.se/
Postat av: Laila Gustafsson

De där var bra skrivet gumman å exakt rätt jag kommer alltid tillbaka igen efter dom här våldsamma värkattackerna ;)



Fy vilken uggly bild på mig men misstänker att jag får igen för att jag lagt ut dig hi hi hi.



Kramar din ängel

2010-11-03 @ 19:54:23
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Laila Gustafsson

Vad nu hänger jag inte med varför känner du dig dum???? Vad har jag missat kom ihåg att tankebanan är SEEEEEEEEGGGGGGG idag :)



Kram Laila

2010-11-03 @ 21:33:46
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0