Kväll på Isgränd

Ja då satt man här igen och tänkta plita ner lite rader om dagen har väl inte gjort många knop för den satans värken man lever med löst korsord och pratat med min gumma det tycker jag om :love: sen gjorde man mat och klippte min son som inte kunde sitta still vilket gjorde mamma lite pisst minsann.

Sen satte mig ner vid teven och skulle se Glamour men som vanligt glömde jag bort det vilket är likt mig ;) sen var det som om någon slagit något hårt i skallen på mig skyndade och tog migrän medicin för andra gången lite bättre är det men inte helt bra vilket gör mig ledsen för det brukar betyda att det bryter ut till slut och jag får göra hinken sällskap sen är jag totalt växlad.

Så vi får se vad som händer men jag brukar inte ha tur så det slutar väl med att jag frå migrän sedan läste jag nyss min ängels blogg hon är såååååå himla söt och snäll och omtänksam hon är verkligen mitt allt men som hon sa fick jag skratta hon kan konsten att skriva önskade så att jag kunde skriva lika bra som henne men med tiden kanske men troligtvis inte.

Nu vet jag att hon blir lite arg när hon läser detta men vad sjutton hon kan inte vara arg på mig hur länge som helst hoppas jag iaf:love: är tyst här hemma ungarna är på loftet(ungdomsgård) så det är bara jag och min största och penny som är hemma för gubben lyser med sin frånvaro han tycker nog om sitt jobb väldigt mycket eller så vill han ha mera pengar vilket jag inte vet gissar på det sista.

Så nu ska jag titta på teve en stund och samtidigt hålla fast huvudet och hoppas att det lugnar ner sig lite den vanliga värken finns ju där alltid men när jag får ont i huvudet blir jag tokig om man kan bli tokigare:) nåja vad sjutton blir säkert bra om hundra år då minns ingen något av det hela.

Ha en fortsatt bra kväll alla bloggare och till min egna ängel kan jag bara säga en sak SAKNAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅ OTROLIGT MYCKET JUST NU OCH SPECIELLT NÄR JAG HAR SÅ HÄR ONT!!!!!

Kram till er alla så synes vi och höres i morgonmin söta cockerspaniel

Postat av: Laila Gustafsson

Du skriver visst bra de är bara du själv som inte tycker de gumman men jag som läser de ser alltid fram emot att läsa dina bloggar ska du veta så de så å tack själv för dom fina orden du är bäst min skatt. SAKNAR DIG OXÅ JÄTTE MYCKE IDAG!



Kram din drake ;)

2010-10-12 @ 21:00:13
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0