Snart är dagen till ända

Ja då var dagen snart slut har lagt undan all min tvätt som jag hade sedan har jag bara löst korsord är så totalt trött idag vet inte riktigt vad det är för något med mig i dag men ska bara ta det lungt har inte ork till något annat känns som om tåget kört över mig helt enkelt :mad: ska laga mat och städa undan det sen blir det lugna gatan här på Isgränd.

Ska med min vovve till vetrinären i morgon för hennes öron lider med henne att hon ska behöva ha så problem med dom fast hon gjort en operation men det är tyvärr ett kännetecken för cockerspaniel men dom är söta och snälla också men väldigt tjuriga mellan varven också ;)

Ska försöka ta mig an mitt hem och städa det och dammtorka också mer skriver jag inte för då bli min gumma så arg på mig ;) förstår att hon håller på med sin byrå och städar i den kan inte låta bli helt enkelt det är min gumma i ett nötskal. Vi känner varandra väldigt väl till mångas förtret ganska komiskt måste jag säga att så många försöker bryta vårat band men dom gör det bara starkare vilket dom inte vet inga namn nämnda eller gumman??;)

Nåja sitter och väntar att sambon ska komma hem med mjölk och bröd och makaroner så vi kan börja med maten någon gång fast min Tony ätit våfflorna som var kvar som hjärtat gjorde han diggar dom kan äta hur mycket som helst förstår inte vart han stoppar allt den ungen ;)

Nåja det var allt från mig för nu iaf kanske skriver lite till innan man ska lägga huvudet på kudden och sluta sina ögon så ha det bra alla bloggare och ha en trevlig kväll.

Kram

Postat av: Laila Gustafsson

Vad då nog kan du väl skriva bra gumman utan tvekan kan du skriva bra så de så :) Oja till väldigt mångas förtret håller bandet vi har ;)

Puss å kram

2010-10-26 @ 18:50:17
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0