Helgen är här





Kikar in som snabbast och plitar ner några rader inför helgen för då sitter jag sällan och aldrig vid datorn då ska man umgås med familjen veckodagar kan man sitta och uggla vid datan och fb men helgen den har jag vikt till familjen för när det kommer till allt är det den man har kvar och som finns där jämnt både bra och dåligt.

Gjorde en potatisgratäng som vart super god alla åt jätte mycket så det var roligt att höra sen har jag inte gjort mycket mera jo lyssnat på Jay Smith när han sjunger Like a prayer gud vilken röst den killen har helt otrolig tycker Nickelback är bra men han kan ju slänga sig i väggen wow wow wow säger jag bara den ska helt klart ner till mobilen,,,,

Nu avslutar jag denna korta blogg och återkommer kanske på Måndag ha en underbar helg alla och var rädda om varandra och njut av varje ögonblick ni får man vet aldrig när det kan försvinna.

Kram på er alla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0