Är hos min ängel





Sitter hos min ängel och skriver dagens blogg fast hon är inte hemma tyvärr ;( ;( ;( men det får gå öndå ska ta mig ett varmt bad och sen tända ljus och bara slappa hade jag tänkt mig och slippa alla ljud och ropet mamma kom hit mamma får jag det ja ni kanske vet hur det brukar låta?? eller så kanske inte tystnaden kan vara ljuv ibland fast skulle ha mått gott om min ängel var hemma men känner mig nära henne ändå en del måtte tycka jag är bra knäpp :bigeyes: men det skiter jag blankt i är som jag är duger det inte men låt bli att läsa min blogg valet är enkelt.

igår var vi hos mamma och pappa och åt gott och barnen fick klappar och ännu fler när vi kom hem så man är mätt fortfarande eller hur det nu var med det ;) fick ett par guldörhängen av gubben och presentkort på Lindex och ett silverarmband av min son chokladask av den andra sonen och bonus dottern fick jag en snökula med en Me to Yo nalle gudomlig söt var den så jag är nöjd med julen tror mina barn är det också om jag ska vara ärlig :)

Så snart ska jag tappa upp mig ett varmt bad brukar alltid göra det när jag är hos min gumma och hon inte är hemma vilket är trist fast jag vet varför hon är borta men jag är så van att vara nära henne så det känns jätte konstigt att inte vara henne nära just nu nåja hon kommer ju hem vilket är himla tur annars skulle jag bli tokig milt uttryckt.

Så nu ska vi se om Nettan kan avsluta bloggen innan vi hamnar på avspår som alltid nu väntar ett sköööööönt bad för mina onda leder och jag önskar er en fortsatt trevlig och mysig Juldag alla bloggare så höres vi en annan dag..... Var rädda om er alla har ett värde Kramar från Skellefteå



Visst är jag väl otroligt söt där jag sitter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0