Goder Morgon på er alla....




Sitter med min kopp kaffe och ska kladda ner några rader i dagens blogg finns många underliga människor i världen en del dom lever för att klaga och såra andra vad ger det vad får ni ut av det egentligen? tycker inte det skulle ge något en del anser sig vara så "vuxen" men dom är sandelåde nivå tycker det är patetiskt löjligt helt enkelt.... nu undrar en del varför skriver du om det då måste du ju ta åt dig men det gör jag inte jaha kanske en bråkdel att jag gör det men varför gå in och läsa min blogg om du sedan bara ska klaga och klanka ner mig det förstår jag bara inte vad det ger.

Jag går inte in på andras bloggar och läser om jag inte tycker om vad dom skriver då skiter jag blankt i det du som läser min blogg och du vet precis vem du är hur du fått min adress vet jag inte kan jag bara säga roar det dig att klanka ner på mig och skrika åt mig måste det störa dig enormt mycket och du vet precis vad jag pratar om du kan aldrig bli mig ett råd var dig själv det vinner du på i längden och sedan sluta för faan att ringa och skrika på mig det är inte mitt fel och näääääää jag tänker inte anstränga mig att hjälpa dig heller så ett råd LÅT MIG VARA LEV DITT EGET LIV OCH VAR DIG SJÄLV DU KOMMER ALDRIG ATT BLI MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag blir det en lugn dag hade jag tänkt för jag ska ta mitt hem imorgon och sedan ska jag göra lite andra ärenden också så i dag ska jag bara vara tant som min son säger jag är när jag löser korsord :) till wargen GRATTIS du förtjänade det verkligen är stolt över dig ska du veta och lycka till i kväll visa att du kan det vi andra vet att du kan göra oerhört bra :)

Nu ska jag återgå till min hörna av soffan och bara må gott så jag önskar er alla en fortsatt bra dag och lev i nuet och som om varje dag vore den sista.... vi kankse höres senare om det finns något att update man vet aldrig vad som kan inträffa under dagens lopp. Kramar lilla jag.




Målar ut lite hjärtan till en speciell person du vet också vem du är :love:

Postat av: linnea :]

har du sett denna sida?:o

Vinn macbook air, ipad, ipod, och iphon 100 stycken varje dag!

jag har tex. vunnit en ipod:)

länk: http://www.spinglo.com/i/linneagulliksson

2010-12-07 @ 11:51:28
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: Laila Gustafsson

Japp idag är magen lugnare i alla fall ännu peppar peppar ta i trä ska jag väl säga då :)



Låt mig gissa Monika eller???? som har hittat din blogg å klankar ner på dig låt de bara passera inget att bry sig i.

Du behöver inte godkänna denna kommentar gumman så du vet



Kram din ängel SAKNAR DIG MASSOR! <3

2010-12-07 @ 12:03:50
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0