Godnatt till er alla




Har inte blivit någon blogg på några dagar för har haft besök från Umeå sedan orkade jag inte skriva någon igår men det blir en natti blogg nu men en kort sådan har så pass ont att jag orkar inte skriva så mycket vet jag ska inte klaga men blir lätt det när man har ont varje dag man får eller hinner inte hämta andan mellan varven då blir det tungt men dom som lever med värk vet vad jag prata om :mad:

Har varit på stan med min gumma idag kollade in lite tips för julklappar sedan drack vi kaffe och sen köpte jag en julgrupp åt min gumma konstigt nog trodde jag att hon skulle ha lagt ut den på sin blogg men inte det inte men den var snygg måste jag säga och hon har förtjänat den flera gånger om så enkelt är det bara då får hon säga vad hon vill.... men ska hinna köpa en till innan min gumma åker upp till hennes Mamma över jul och nyår ;( ;( ;( ;(

Blir trist kommer känna mig halv och jätte ensam men ska fara och sova hos henne en natt då känner jag mig nära henne igen önskade hon skulle vara hemma men vet varför hon åker upp men tur man kan ringa och skriva en massa sms annars skulle jag bli tokig av saknad efter mitt hjärta :love:

Hoppas att ni får sova gott inatt alla bloggare så höres vi imorgon så Godnatt sov gott dröm sött alla Kramar från ett kallt Skellefteå.


 Detta är till min älskade ängel saknar dig jätte mycket ska du veta men det gör jag alltid när jag inte är runt dig men det vet du ju redan :love:

Postat av: Laila Gustafsson

Ja men gumman de kommer en bild på julgruppen imorron orkade inte ikväll orkade inte ens skriva natt blogg som jag brukar utan de blir först imorron jag skriver för skallen har slagit ut mig sen jag kom hem med niklas så lägger mig klarar inte sitta vid datorn just nu.



Men SAKNAR DIG OXÅ min skatt å ängel!



Kram din ängel

2010-12-14 @ 01:18:33
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0