Ner faller snön....




Börjar väl att säga förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men har haft så ont så jag har bara inte orkat skriva om jag ska vara ärlig :blush: men nu ska jag väl försöka plita ner några rader som ni kan få läsa dom som följer min betydelslösa blogg, har varit till Sunderbyn och fått ännu en ny medicin man känner sig som en försökskanin just nu men bara det hjälper så är det värt allting tro mig men det är då inte billigt vill jag lova er man baxnar nästan när man ser priserna på en del mediciner.

Visst jag har inget val måste äta dom för värken och man får frikort när man betalat 1800kr men då ska man ju betala det först och då lever man på sjukbidrag så ta pengar från något man inte har är inte alltid lätt men utan kan man inte vara heller dilemma ja det kan man väl lungt säga att det är men bara betala och se lycklig ut det :mad:

Idag blev hela familjen bjuden på hockey av gubben och fru diva (hunden) ska vara hos moster en stund sen ska jag sova över en natt hos min ängel för att slippa mitt plåster gud sååååååå skönt att bara få slippa höra "Mamma" sedan får jag rå om min ängel och gosa med eldivo moster gulliga hund finns inget mer underbart än det tro mig då glömmer jag tid och rum för jag slappnar av totalt då bara fråga min gumma :blush:

Så vi får höras i morgon för jag tar inte med mig någon dator ska bara må gott så jag önskar er alla underbara vänner en underbart fin andra advent och var rädda om varandra och lev i nuet.... Kram från ett snöigt men vackert Skellefteå



Postat av: Laila Gustafsson

Ja men klart min diva ska vara med moster fattas bara annat :)

Ja men när man har ett plåster som säger mamma mer än dom mindre å som är 20 år så behöver man de andningshålet mellan varven så är de bara annars blir du ju tokig.



Eldivo väntar på sin moster jätte mycke ;)



Kram Din Ängel

2010-12-04 @ 14:07:22
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0