Nu får det banne mig ge sig



Alltså man blir fann less när man kollar ut genom fönstret det bara snöar hela tiden visst kan det ge sig någon gång min värk lever ett eget liv och jag har snart ingen ork skulle behöva göra så mycket men hur ska man kunna göra det när man bara har ont hela tiden :mad: :mad: :mad: :mad:

Var ute med divis nyss snacka om att vi kan skita på rekordtid när vädret är dåligt inte kan en diva få snö i pälsen den blir ju rufsig förstår ni :) det är min hund i ett nötkskal det detär därför jag kallar henne diva för är det dåligt väder tittar hon bara på en som "jag tänker inte gå ut" eller regnar det då stannar vi då inne helt klart tassarna kan ju bli blöt det är inte bra förstår ni ;) men hon är så söt och go imellan ja inte när hon biter av tofsar från mina kuddar då blev jag väldigt :mad: :mad: men det komiska i det hela är hon har aldrig gjort det tidigare någon gång det är det som förbluffar mig mest men skam den som ger sig jag ska få henne att sluta med det med jag ger mig inte så lätt;)

Blir en lugn dag ska nämligen baka och göra julgodis och rulla köttbullar och lägga in sill och lite mera ska jag också försöka göra sen ska vi ta in granen och klä den sedan fattas det bara att torka golven sedan kan tomten komma med paket när han vill ;) kommer ju vara liggande på söndagen men vad gör man inte för sina barn ja allting iaf jag men tror andra Mammor gör samma sak.

Nu ska Nettan ta och göra sig lite kaffe och sätta sig och slö titta på teve och sen göra korsordet sällskap du vet måste ju vara tant mellan varven :) :) :) :) :) så jag önskar er alla en fin och trevlig helg och en lika fin Fjärde Advent och lev i nuet och behandla andra som ni vill bli behandlad själva..

Kramar från ett snöigt Skellefteå.


 Till mina underbara vänner älskar er så mycket ska ni veta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0