Ny vecka... nya bekymmer



Sitter och ska plita ner lite rader har druckit kaffe men inte blir man piggare för det som många säger :bigeyes: stämmer då inte på mig iaf ska renbädda sängarna men mer blir det inte för värken tillåter inte mera ja jag vet jag tjatar men spelar ingen roll för ingen läser ändå min blogg så jag kan klaga bäst jag vill.

Har legat och funderat inatt när jag inte kunde sova om jag skulle plocka bort min blogg för jag har inga som följer den så vet inte vad det ska ge att ha kvar den egentligen för har tappat sugen litegrann men jag får se vad jag beslutar mig för.

Har pratat med wargen och fick lite nyheter det var skoj att höra men man funderar hur en del är funtad minsann eller om dom har något i pallet överhuvudtaget :mad: nåja ska inte skriva ut det här det lovade jag han men hans röst när jag har ont påminer om varför jag kliver upp sådna gånger blir man glad att det finns dom som tänker på en och är mån om en.

Var och hämtade ut medicin ska få börja med en ny medicin ampuller med guld och nog kostar dom alltid som guld så det ska bli intressant att se om det hjälper någonting annars får jag fara till Sunderbyn 1gång/månad och få dropp jag gör allt för att få värken under kontroll hitills har det inte fungerat alls,,,,, fick även insomningstabletter så jag ska få sova lite iaf för det känns som om jag har sprungit in i väggen totalt när man inte får ner värken någonting under dagen utan den ligger stadigt på en skala på 9-10 då kan ni förstå vad jag pratar om....ja ni som lever med värk förstår vad jag menar.

Nåja nu blev det avsides igen det snöar ute och när man tittar ut är det vackert ser ut som ett vykort det gillar jag sen är det inte alls kallt ute skönt faktiskt hade ju tänkt gå men mina fötter är en historia för sig har fått sprickor så då måste det få vara tills det har läckt då ska vi återuppta gången och nervikten igen har satt upp ett mål som jag bara ska nå jag ger mig inte förrän kan vara extremt tjurig om jag vill :blush:

Ni får ha en fortsatt bra dag och var rädda om varandra där ute och visa kärlek till era medmänniskor alla har ett värde glöm inte bort det. Kram från lilla jag.



Postat av: Joanna

svar: jo han glömde mig nog men somna tillslut när baby kröp ner i min famn och myste:)

2010-12-06 @ 13:20:22
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0