Säger det nu annars somnar eller glömmer jag bort det




Lika bra att göra inlägget nu annars glömmer jag bort det med mitt enorma bra minne :blush: kan väl påstå att jag är :tired: :tired: med denna värrk och vädret som pendlar värre än jag vet inte vad :mad: men bara försöka härda ut det antar jag blir inte bättre av att gnälla heller sedan ska man väl vara positiv inte lätt alla gånger men jag försöker iaf så gott det går men har mina dippar mellan varven då allt dalar i väg långt ner.

Har en som följer min blogg enbart för att göra mitt liv till ett rött helvete kan vi väl lungt säga men det kan jag säga till dig det biter inte det hjälper inte du kommer aldrig att få mig ner på knä jag kommer att vinna över dig för du kan aldrig bli mig lika bra att du inser det nu.

Har varit en lugn dag med inte så mycket gjort sett teve och löst korsord och myst med min diva (Hund) lagat mat och plockat undan den så snart ska jag se teve och heja fram SAIK till en vinst nere i Timrå ville wargen och vad gör jag???? jo jag lyder givietvis :blush: han kom ju hit tidgare och ville ha en lycka till kram och visst fick han det alltid :blush: men han är en fantastisk vän helt enkelt underbar kan prata med han om precis allt du är gudomlig låt nu inte detta stiga dig till skallen ;)

Så nu säger jag lite tidigt Godnatt sov gott dröm sött annars glömmer jag att skriva inlägget för mitt minne är under all kritik :bigeyes: så höres vi i morgon igen alla bloggare.... Kramen på er alla.


 Till er alla som läser den och till min gumma saknar dig jätte mycket ;(

Postat av: Laila Gustafsson

Saknar dig oxå hjärtat mitt känner mig så ensam utan min gumma ju du är bäst.



Love ya my darling ;)



Kram din Ängel

2010-12-07 @ 18:19:24
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: carro

Men du ,blir så arg,det verkar som att vi alla mer eller mindre har folk som är ute efter att sabba & förstöra ,,men bra du inte låter den personen vinna, bra du står på dej =)

Du har en super fin blogg & har rätt att skriva det du vill ,om ngn sedan retar sej på det,så kan fan personen sluta titta in helt enkelt.

Kram Carro

2010-12-16 @ 19:24:37
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0