Tjooo det gick ju bra...




Ja det gick ju trots allt inte för att jag trodde det nu tänker nog en del vad snackar du om.... ja säg det ni :) kanske kommer senare eller en annan dag den som lever får se nu fick jag till det bra tycker jag snitsigt med andra ord...... har varit och gått en lugn promenad det var så skönt fast jag har ju ont nu mina hälar har visst inte läckt ännu upptäckte jag minsann :bigeyes: nåja shit happens lite får man väl tåla ändå.

Nu tänker en del du har ju vaärk varför klaga på lite sprickor men då ska väl tilläggas att mina fötter är inte som dom ska vara sedan jag blev sjuk får lätt var och sår på dom och det läcker dåligt men inte låter jag det stoppa mig för det skavsår och sådant en del klagar över det jisses säger jag bara vad en del kan klaga kom igen när i har stora öppna skavsår då kan vi snacka att det gör ont :mad:

Nåja nog om detta värk och allt annat trist som man måste leva med i helgen ska jag baka och göra julgodis och göra en ordentligt städning och klä granen sedan på Måndag ska jag fara och handla julklappar och maten och göra skinkan och färga mitt hår ska jag även hinna med mycket nu innan tomten kommer men kommer råd kommer tid säger dom som vet så vi får väl hoppas att det är sant ;)

Idag blir det en lugn dag känner att prommisen tog ut sin rätt men vad faan man får väl lösa korsord och sitta still som vanligt :bigeyes: men kan ju vara ganska skönt att bara vara en gång nog för att man är det mycket numera men man vänjer sig tro mig man har inget annat val när man lever med värk dagligen löns inte klaga heller blir aldrig bli bättre av det har jag då lärt mig man ska lära sig uppskatta det man kan göra och inte gnälla hela tiden tro mig gott folk det ger ingenting :thumbdown:

Titta nu hamnade jag där igen du Nettan är ju hopplös du studsar värre än en studsboll ;) ;) ;) nåja ni får ha en fortsatt bra dag alla bloggare och behandla alla som ni vill bli behandlade själva ska ni nu klaga på andra så "sopa rent framför er egen dörr först" Kram från Skellefteå.





Visst är jag väl vacker där jag sitter? :) Nu ska jag mysa med divan som jag kallar henne för tro mig hon är divans alla diva ni som har träffat henne vet vad jag menar:)

Postat av: Laila Gustafsson

OJJJJJAAAA diva är minsann bara förnamnet på den damen ha ha ha å hon kommer hata moster nu när jag ska klippa klorna å öronen men va faan de går över till nästa gång vi ses ha ha ha.



Kram din ängel MISS YOU ;(

2010-12-16 @ 15:07:52
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0