Återigen Fredag

Så satt jag här igen och skriver ner lite tankar och funderingar har haft många tankar som snurrat runt men måste sortera dom rätt innan jag skriver ner dom annars blir allt pannkaka och det blir inte bra anser jag.

Har sovit jätte konstigt vaknade vid tre att jag skrattade av en dröm trodde min gumma hade blivit tokig minst sagt :) sen hade jag svårt att kunna somna om igen men gjorde det tydligen ändå vaknade av att hunden spydde på min nytvättade matta :( sen drog hon röven efter den också resten kan ni gissa ut ville bara vrida henne ur sin egen päls :mad: nåja då var det bara att stiga upp huvudet pulserade hann tänka migrän skyndade mig att stoppa i mig lite piller och med hjälp av kaffe motade jag tillbaka allt ännu en gång :thumbup:

Blir en lugn dag hade tänkt städa men när jag planerar något går allt i stöpen eller med andra ord värken sätter stopp för det blir less irriterad förbannad jaha allt men inte bblir det bättre för det tar bara extra energi som jag inte har.

Nåja bara gilla ens läge och göra det man kan typ ingenting känner man sig värdelös jo men skulle tro det men vad hjälper det inte ett jävla skit ursäkta mitt språk men blir så arg sådna här gånger men men nästa vecka kanske jaha jag vet den obota optimisten japp det är jag det :)

Återkommer senare med en update om det händer något annars får ni en natt blogg att läsa innan ni somnar sött ha det bra alla bloggare och var rädda om varandra glöm inte att ni är vädefulla.

Kram lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0