Dagen från faaaaaan.......

 Usch och fy vilken dag vill inte alls i dag:( kunde knappt sova i natt för att det gjorde ont kändes som någon karvade på lederna :( :( :( :(  så trött är jag och vill bara sätta mig ner och gråta för att det värker jag lovar tårarna är inte långt borta idag. Men väckte mina barn och skickade dom till skolan sen tänkte jag göra ett försök att vila en stund vilken jävla optimist jag var då :mad: inte fungerade det var bara att kliva upp det.

Nåja thats life suck it up ungefär känns det i dag igår gjorde Tony Hallonkräm vart jätte gott och sedan bacon stuvning snacka om att han är duktig han tycker om att laga mat så Mamma hoppas att han ska läsa till kock ;) var läxa till hk i dag nu hamnade vi på ett sidetrack litegran jag får nog aldrig gjort det jag vill göra kan inget annat än skaka på huvudet och konstatera att livet är inte alltid rättvisst :bigeyes:

Ni som är friska var glad och lev livet till fullo för snabbt kan allt ställa sig på ända att ni blir sjuk och tro mig ni uppskattar tiden när ni var frisk så mycket mera så då kan ni gissa ut vilken dag jag har och orkar ni inte läsa eller tycker jag tjatar fråga någon som har Reumatisk värk vad dom genomgår då har ni svaret där.

Ska iaf till Sunderbyn den 24 denna månad och träffa läkaren måste prata med han om att kanske får något i medicin väg som tar ner värken lite mera för annars knäar jag snart ligger på en skala på 8 varje dag finns en skala man frågar när man kommer in hur ont man har 0 är ingenting och 10 det värsta tänkbara då kanske ni förstår min situation bättre :blush: han är jätte duktig på att lyssna men frågan är får jag han att förstå hur ont jag verkligen har och att jag behöver något som tar ner värken en bit för annars knäar jag totalt av värken och att jag inte får sova på nätterna för tro mig detta tär på en psykiskt jätte mycket humöret är längst ner.

Orkar ingenting känner mig dålig som vän,Mamma,ja människa tycker jag snäser åt allt och alla och det är inte jag helt enkelt brukar vara glad le och skratta mycket men det finns inte där nu helt enkelt. Vill inte skriva detta men gör det ändå att min gumma inte hatar mig är faan ett under skriver kort sms har en svacka och hon vet vad jag pratar om men orkar bara inte just nu vill bara att det ska vara den 19 nuuuuuuuuuuuuuuuu så jag får ego tid den saknar jag också fruktansvärt mycket men det är inget du skriver gumman du vet att det är jag och du vet varför så snälla hata mig inte :blush: :blush: :blush:

Hej bara vad vi kom av oss nu men shit happens :bigeyes: ska försöka avsluta denna blogg nu men jag återkommer om det händer något under dagens lopp och till er alla önskar jag en jätte trevlig och mysig helg och var rädda om varandra världen där ute är kall och hård. Värna om era nära och kära och lev i nuet.


  Tycker detta stämmer väldigt bra och sedan var den oerhört vacker med.




  Mosters diva var bara tvungen att visa hur vacker och söt hon är saknar dig eldivo och dig med hjärtat jääääääääätte mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0