Fy faaan på ren svenska

  Så här känner jag mig igen när jag tittade ut förstår jag varför blåser och snöar i dag vill jag bara sätta mig ner och gråta att det gör ont i varje förbannad led jag har :( :( jag får nog aldrig gjort det jag vill göra blir så satans less att det ska vara så här ursäkta mitt språk men i dag orkar jag inte med någonting sådna här dagar vill jag bara koppla bort världen och inte prata med någon bara gömma mig under en filt.

Vet att det inte fungerar men tala om för mig vad jag ska göra???!!! :mad: :bigeyes: kan inte hålla en mugg gå över golvet gör ont för fötterna brinner händerna är feta som tjocka små prinskorvar knäna värker yrseln behöver jag fortsätta nä precis den enda jag orkar med är divan för hon känner min värk och är gudomlig i dag hon dömer mig aldrig hon bara älskar mig varje dag och viftar på svansen och är glad när man pratar med henne.

Sedan blir jag faan så less när folk man trodde sig känna bara ljuger värre än en borstspindare :mad: :mad: förstår mig inte på folk ibland vad får man ut av att ljuga? och sen inte kan stå för att man har ljugit när man kommer på dom faan så fegt anser jag :mad:: nä såra mig heller med en sanning än ljug för mig sanningen svider men då vet jag att han/hon sagt som det var istället det kan jag ta..... sen detta snacka skit bakom ryggen på en vad faan ger det då???? har inte nog råg i ryggen att säga det via telefon men ringa och skrika och anklaga det går minsann jävligt bra har bara en sak att säga KISS MY ASE!!!!!!!!!!!!!!!!  VÄX UPP LEV DITT LIV OCH SKIT I MITT!!!!!!!!!!!

Så i dag blir det ännu en lugn dag på Isgränd japp med korsord:) måste leva upp till min tant status som min äldsta säger att jag är ;) så till er alla bloggare i rymden önskar jag en toppen fin dag så höres vi senare om något nytt har hänt.

Kom i håg att alla har ett värde och låt ingen intala er något annat. Kram  För att ni finns ni vet vilka ni är.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0