Godnatt alla

Nu kommer en liten natt blogg till er som vill läsa nu vet jag iaf att mitt hjärta mår bra och det är huvudsaken var jätte orolig där ett tag men jag måste höra hennes röst för att veta det och det har jag gjort i kväll. Har kämpat för att få min son i duschen men nu har han gjort det men tog ett tag :thumbdown:

Nu har jag jamasen på mig och svalt lite piller inte för att jag tror det gör någon verkan men måste ju ta dom ändå tragiskt nog utan dom står man inte upp numera :mad: men sånt är livet bara gilla läget och göra det bästa av allt.

Snart är det trauma sen blir det sängen för imorgon ska jag med Penny på återbesök till vetrinären så håll alla tummar att hon tycker det ser bra ut för hennes skull hon lider så mycket för hennes öron :( men hon är så lätt att ge medicin och hon lägger sig direkt när man ska rengöra öronen snacka om att mamma är stolt över henne :thumbup: nåja här vart det hopp nåja det får ni leva med ni som läser vet ju hur jag är vid detta laget;)

Så nu säger jag godnatt sov gott dröm sött till er alla så ses vi och höres imorgon var rädda om varandra alla är värdefulla låt ingen intala er något annat.

Kram lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0