Kall dag burrrr





Nu sitter jag vid datan och dricker kaffe och plitar ner dagens blogg och funderas över hur livet ger sin lott har många gånger funderat får man mer än vad man orkar bära??? och blir man stark om man inte är det innan??? har fått mycket att bära i livet men inte anser jag mig vara stark som människa heller svag lider med min ena son han ville vara snäll och önska sin pappa grattis på fars dag i söndags vad får han för svar jo "dig vill jag inte vara pappa åt" hur faan kan man svara så?? :mad: :mad: :mad: :mad: jag vet att han blev jätte ledsen skulle jag med bli om jag fick ett sådant svar av min Pappa.

Nu undrar ni säkert vad har han gjort ingenting hans Pappa är sur eller förbannad kanske båda på mig men tar ut det på Tony kan med säkerhet säga att jag skäms att han är far till mina barn :blush: får man säga så? :question: han har sårat mina barn så mycket under årens lopp ja ni läste rätt för jag anser dom vara mina barn det är precis 10 år sedan dom fick en julklapp av han han ringer inte han grattar inte när dom fyller år jag vet ska inte bry mig men tycker det är för jävligt på ren svenska det han gör mot sitt eget kött och blod :mad: kan iaf säga en sak är så fruktansvärt glad att jag flyttade ifrån han och uteslöt han ur mitt liv.

Nog om detta det är därför jag har frågor till han däruppe tror inte på han utan jag håller mig till han där nere istället för det är varmare sen får man kanske hjälp en dag om man behöver det vilket känns bra  :) :) ;) så jag väljer han istället för då kan man göra precis som man vill. Ni som inte tycker om hur jag skriver skit i att läsa bloggen eller KISS MY ASE :mad:

Blir en fridfull dag med slö tittande på teve för ...... ja ni vet vad jag menar men får min nya spis idag ska bli skoj sen ska min :love: köpa nya pannor han är för söt egentligen inte alls lik sin bror himla tur *puh* nu fattas bara en fåtölj som han sa igår då är han nöjd och belåten.... nja nu ljög jag förresten sorry alla jag ska få min egen laptop ;) super lycklig men det blir efter jul ska få välja vilken jag vill ha snacka om att han kan skämma bort mig men så :love: :love: :love: han jätte mycket finns ingen som han.

Nu ska jag försöka avsluta denna blogg och som vanöigt update jag om det händer något värt att plita ner har inte så många som följer min blogg men jag har den mest för att skriva av mig när jag mår dåligt eller när något roligt inträffar skriver väl kanske inte så bra ännu men det ingår om ni läser den:)  se nu hamnade vi på avvägar igen typiskt mig ;)

Men jag önskar alla mina vänner en fin dag och som vanligt var rädda om varandra och njut av varje ögonblick och lev i nuet. Kramar från lilla jag


Postat av: Laila Gustafsson

Du har så rätt du har en underbar man å underbara barn å du förtjänar allt du får av han så de så.

Ja du han skulle skämmas J för hur han beter sig mot barnen de är en jävla tur dom har Matte i stället.

Du är en stark människa de är bara de att du inte ser de själv men vi runt dig ser din styrka ska du veta.



Kram din Ängel MISS YOU ;(

2010-11-16 @ 15:22:39
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Laila Gustafsson

Du har en underbar man gumman å du förtjänar varenda sak du får av han.

J däremot kan slänga sig i väggen han är en stor jävla fet idiot som behandlar sina barn på de viset.

Du är en stark människa vi runt dig ser de även om inte du gör de.



Kram din ängel MISS YOU ;(

2010-11-16 @ 15:28:23
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0