Kall vinterdag

Ungefär så känner jag mig i dag steg upp tidigt för jag hade lovat min son att skjutsa han till Eddahallen dom har tema dag men fyyy faan så kallt det var då ingen lek vill jag lova :( så när jag kom hem renbäddade jag ungarnas sängar och tvättar detta evig jobb som aldrig tar slut :bigeyes: nåja sen satte jag mi här med en kopp rykande hett kaffe så man kanske får värmen tillbaka i kroppen.

Igår bestämde jag mig att nu ska jag börja gå med fru diva :) ska ner i vikt för en del anser mig vara fet eller tjock ta vilket ord ni vill men tro nu inte att jag går ner för deras skull nä men inte troligt :mad: har ett mål att nå sen ska jag slå någon ordentligt på fingrarna när jag har nått mitt mål ska bli så jävla skoj att se den minen :) kan bara säga skrattar bäst som skrattar sist och tro mig jag kommer helt klart att skratta sist och till denna person och det väldigt mycket.

Jag anser att man ska sopa rent framför sin egen dörr innan man kastar skit mot andra men jag kanske har fel vet inte vad säger ni?? :blusch: men alla tänker tydligen inte så nåja ska inte ödsla energi på det utan lägger det på annat som jag anser vara viktigare.

Vad som sker idag blir lungt men som vanligt satte värken stopp för det jag hade tänkt göra :mad: :mad: :mad: men men får ta det en annan dag nu tycker ni säkert har du fastnat på samma ställe du bara tjatar om igen om samma saker,,,,, kanske har det men tycker ni inte om det läs inte då ja jag vet är på taskigt humör idag men blir det mellan varven när jag aldrig får ner värken till en skälig nivå utan ska ha ont jämnt det är inte alltid en dans på rosor när värken sitter i alla leder man kan inget göra allt jag tar i tappar jag kan inte hålla i en mugg vissa dagar då önskar jag att jag kunde knäppa med fingrarna och jag blev "frisk" igen.

För tro mig man uppskattar tiden då man var frisk på ett helt annat synsätt när man får en sjukdom och inte kan göra det man kunde tidgare nåja nog gnällt om detta ger ändå ingenting att varken klaga eller vara förbannad bara att acceptera ens öde och försöka göra det bästa av den situation man lever i dag. Tacka gud för vänner familjen och ens barn och divan förstås dom :love: en ändå fast man mår skit.

Nu ska jag ta och dricka min kopp kaffe och kanske jag orkar göra någonting ja visst nu var jag optimist igen men vad sjutton kan ju fungera man vet aldrig förrän man har provat visst är det så?:) så jag önskar er alla en toppen fin dag så ses vi antingen senare om det har hänt något att skriva om eller i morgon.

Var rädda om varandra där ute och glöm inte alla har ett värde Kram Anette

Postat av: Laila Gustafsson

Gumman min måste säga de här nu å du behöver ine lägga ut den här kommentaren om du inte vill den är bara för dig nu.

Nu är jag i de läget som förra månaden vet inte om du är sur på mig irriterad på mig eller bara på allmänt dåligt humör????

För vad jag än skriver till dig så får jag bara negativt tillbaka eller korta tvära svar så nu vet jag inte om de är samma som förra månaden att du saknar våran stund????

Ta dig till mig så jag får vara runt dig lite för både du å jag vet att de är nåt som du behöver en sån gång även om du är anti tvinga dig hit IDAG?????



Du ville jag skulle säga när jag märkte av svackan å de gör jag nu du är där nu.



Kram din ängel

2010-11-09 @ 12:13:23
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0