Kvällen närmar sig

Nu har man utfodrat ungarna så dom är nöjda och belåtna känns ju bra :) annars har det varit en lugn dag på Isgränd för har haft för ont för att kunna göra något vilket driver mig till vansinne helt enkelt :mad: men det blir då inte bättre heller för att man blir arg och förbannad värken finns då kvar där än.

Penny skulle ha varit på lydnad kurs men får stanna hemma för tro mig nu är hon mottaglig och då får man vara hemma istället :) annars kan det bli vad som helst och hade inte tänkt ha valpar den orken finns inte men hon bryr sig inte sover vidare i soffan husse är ju hemma då är hon nöjd och matte betyder ingenting en sådan gång :) men hon är bra söt min lilla söta vovve :love:

Ska snart återgå till teven och slappa och bara göra ingenting måste återta min vd plats i Slappseles IF :) det är väl ända gången man får bossa över någon :) :) :) :) då myser man men i morgon blir det nya friska tag förhoppningsvis har lärt mig en sak ska inte planera något det går bara i stöpet man får ta en dag i taget och se vad man orkar med för annars styr värken ens vardag med järnhand numera :mad: irriterande ja som faan men hoppet är ju det sista som överger en säger dom kloka så man får väl lita på dom.

Ha en underbar kväll alla bloggare därute så ses vi i morgon och med förhoppningsvis piggare Nettan håll alla tummar ni bara kan för det :)

Sköt om er alla och var rädda om varandra Kram lilla jag.    Titta min goa husse han är jag väldigt rädd om :love:

Postat av: Laila Gustafsson

Ja de vore en bra sammanfattning av våra liv kan man lugnt säga Morr ;(((

Jag trodde du skulle visa en flådigt snygg bild på nya soffan ju ha ha ha nu bidde jag ju nedstämd :(( ville ju se den de är så satans snyggt i ditt tv-rum med den.



SAKNAR DIG MASSOR HJÄRTAT......Kram lilla jag <3

2010-11-08 @ 18:40:04
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0