Minne vad är det???





Detta är skrämmande trodde jag hade utvecklingssamtal idag och skulle fara och kolla på affärer senare efterdet nä men då har jag tagit fel på dag :mad: hur faan är man funtad egentligen :question: :bigeyes: nåja får vänta till i morgon och göra det jag ska göra för på Onsdag ska jag till Sunderbyn och se min läkare nu måste jag få hjälp detta går alltså inte längre har så fruktansvärt ont att det finns inte mera vet snart inte vart jag ska vända mig helt enkelt får inte ner den någonting och tro mig snart är jag i väggen totalt för jag är sååå slut av all värk.... se där nu fick jag gnälla litegran känns bättre tänk om värken gjorde det också.

Vad händer i dag då jo ska städa ur mina kökslådor om ett tag när jag fått i mig lite kaffe och kanske har turen på min sida :) gud ändå vad optimist jag var då nu :blush: som om jag skulle ha tur med det nä precis inte jag inte bara alla andra får ha det verkar det som. Fick mig en pratstund med warg igår skönt att höra hans röst nu kan han till och med snusa sorry var bara tvungen att skriva det :blush: och inge galler så nu ser du bättre snygging ;)

Nu ska jag lägga en beställning från en sida med smycken ett ska min Mamma få när hon fyller år hon har det inte lätt Mamma är så fruktansvärt glömsk att det är hemskt att höra ena stunden är jag och brosan små och vi bor fortfarande kvar i Ursviken för att i nästa stund har hon inga barnbarn fast hon har 4 stycken är så fruktansvärt jobbigt att stå brevid som anhörig man vill bara gråta av det man hör ;( ;( :(

Men nu kommer vi till det roliga när vi ska avsluta detta ;) inte alltid lätt men ska göra ett försök iaf önskar er alla en fin Måndag i denna vackra vinterdag så höres vi senare och som vanligt update jag om det händer något av värde att plita ner..... Kramar från lilla jag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0