Ny vecka nya utmaningar

 Här kommer dagens blogg hade tänkt städa i dag och rengöra mina lådor och annat smått men som vanligt så styr min sjukdom  allting lite trist när det jämnt ska vara så här men bara acceptera skiten :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: nåja nu ska jag inte haka upp mig på detta utan tänker på min grannes ord och det gör att mina problem med värken inte är någonting kan bara säga att en del dom är starka vad som än drabbar dom kommer dom tillbaka till vardagen och finns ändå där för en med ord som värmer ens hjärta det tycker jag är helt fantastiskt. Så tack ännu en gång för dina ord du vet vem du är och du har börjat betyda mycket för mig vad det än är så kan jag komma till dig skrika skratta eller gråta.

Har mest löst korsord jaha man är kanske tant på allvar men vad sjutton man är ju i den åldern ;) nåja nog om detta vad som värmer mitt hjärta är att min hund är sig själv igen vart väldigt orolig där ett tag hon sänker glädje när man har ont och då kryper hon upp i ens knä och sover och man får mysa med henne det mina vänner är äkta kärlek helt utan krav hon lyssnar och skvallrar aldrig det jag säger åt henne stämmer välddigt bra att hunden är människan bästa vän för Penny är min vän :love: :love: :love:

Blir en lugn dag men i morgon trotsar jag värken nu tänker många är du inte klok människa men jag måste få ordning på mitt hem har skjutit fram det hela tiden nu är jag där jag inte vill vara då jag inte har något val många höjer säkert på ögonbrynen och tänker du får mer ont efter ja visst är det sant men då vet jag att jag har gjort det och kan slappna av. Minnet sviktar minsann när man blir gammal :) måste koma i håg att ringa ett samtal kanske sätta en påminelse i mobilen  men om man inte kommer i håg det då jaha jag vet hemskt va:) :)

Sen har min yrsel kommit tillbaka med jämna mellanrum allt svartnar och jag ramlar måste ta upp detta med läkaren kanske är en komer inte i håg vad det heter men i alla fulla fall det är otäckt en vacker dag slår mig jätte mycket så något måste dom göra nu annars kan vad som helst hända :( jaha då var jag där igen med denna klagvisa jag lär mig aldrig nä Nettan tänk nu på dom orden som gör att du studsar tillbaka.

Önskar er alla en toppen fin Måndag och var rädda om varandra tala om för era nära och kära vad dom betyder innan dom försvinner och vårda det ömnt.

Kram till er alla där ute i denna vackra vinterdag.

Postat av: Laila Gustafsson

De där var jätte bra skrivet gumman å visst finna allatid nån som har de värre än en själv men de innebär inte att man ska förringa sin egen sjukdom å värk den är på sitt vis å man har rätt å vara förbannad å klaga de är nyttigt för att man ska må bättre att man ventilerar ut skiten.



Å gumman nu är du på väg in i den där svackan vi pratade om innan ni åkte iväg på mini semester så du vet jag märker de på messen å på bloggen.



Kram din Ängel

2010-11-08 @ 16:46:01
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0