Se det snöar

Satt man här och håller evigt att frysa bort men barnen är glada för det snöar var på stan med min Mamma och Linus hon skulle köpa kläder till han fick täckjacka täckbyxor vantar skor och mössa fick välja själv kan tro att han var stolt men insåg när vi var på stan vad glömsk hon är det var hemskt att höra och se hon är verkligen gammal nu och mår inte bra jätte jobbigt att se som närstående dotter ;( påmine så mycket om min Mormor innan hon blev sjuk och det gör mig ledsen vill inte gå igenom det med min egen Mamma.

Sen hämtade Pappa oss och han fick se kläderna före vi får lät det " gör inte slut på alla Morfars pengar" när han fick se det lät det " har ni inte köpt mera" det är min Pappa i ett nötskal:) men samtidigt gör dom allt för sina barnbarn ska ha det bra ja för jag och brosan med Pappa har alltid funnits där för mig vad det än har varit har han stöttat och hjälpt mig utan han skulle jag gå back många gånger så jag är så oerhört glad att han finns har alltid gått bättre ihop med honom kanske för att han har respekterat mig mera tidigare. Älskar dig Pappa :love: Älskar dig Mamma:love:

Sen var jag bjuden på hockey av gubben skönt att komma ifrån mitt plåster och slippa höra Mamma hela tiden gör att jag kan slappna av litegrann om så bara för en stund sen när vi kom hem upptäcker vi hur kuvad Penny var vet inte vad detta beror på sen i morse när hon skulle komma upp och gosa med mig kunde hon inte gå ner för trappen husse fick bära henne ner men sen upptäcker vi att hon hade ont i tassen så vi smörjde tassarna då vart det minsann fart på henne igen vilken lättnad det var då för jag älskar min hund sååååå mycket ::love:

Sen har jag plockat undan här hemma och startat en maskin med tvätt som vanligt det eviga jobbet som aldrig tar slut sen har jag bara löst korsord blir tyvärr inte mera när värken styr vad man kan och inte kan göra :thumbdown: :mad: men sånt är livet bara att acceptera detta även fast man blir väldigt irriterrad på det mellan varven.

Nu ska vi se om jag kan avsluta denna blogg men jag önskar er alla en fortsatt fin Söndag och var rädda om varandra och glöm inte bort att ni alla är värd något och att ni är unika på erat sätt.

Kram från lilla jag  your day till fullo

Postat av: Laila Gustafsson

Desamma dina bloggar är oxå fina ska du veta älskar att läsa dom. Tyckte du om bilderna jag lagt in åt dig???



Kram din Ängel!

2010-11-07 @ 14:03:04
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0