Snart så...Nyfiken??....Läs vidare






Hahahaha nu vart ni nyfikna va???? ;) bevisar att man läser rubiken mera än vad bloggen handlar om är en vanlig dag med en sjungande huvudvärk och fingrar jag knappt kan böja än mindre sträcka ut för då gör det ont sen är dom svullna med och resten av kroppen har sagt upp sig känns det som antingen håller jag på att bli gammal eller så håller kroppen ppå att ge upp :question: vad vet jag inte.

Vad hade jag tänkt berätta ja ingenting som skulle göra er nyfikna iaf jo kankse lite men det tänker jag inte tala om det behåller jag för mig själv ett tag till längtar till man får ta fram julsaker och göra mysigt här hemma och det innebär storstädning japp jag är liggande dagen efter men det tar jag en sådan gång nu skjuts det inte fram längre. Men har min nya spis på plats så nu är alla vitvaror bytta så nu får dom hålla ett ex antal år annars vet jag inte då går då gubben i taket förmodar jag.

Annars blir det en lugn dag som jag skrev tidigare kroppen är inte riktigt med usch vad jag hoppar fram och tillbaka här nåja som ni vet är det min blogg orkar inte med hoppandet så läs inte den enkelt och smärtfritt anser jag har lärt mig att inte ta skit från någon den hårda vägen så en del tycker säkert jag är kall och hård men man blir det när folk ljuger hugger en i ryggen alla som har med om detta vet precis vad jag pratar om :mad:

Min nja det vart ju fel ord men vargen har jag pratat med blir en daglig snack med han vet att han har ont men det går över vännen tids nog kan du stoppa in en snus du med ;) jag vet ska inte jävlas men var bara tvungen att säga det du vet att jag inte menar det tycker ju om dig :love: vet att du läser detta så nu vet du detta också.

Det var nog allt för hitills men jag update om det inträffar något av värde under dagens lopp tills dess ha en fin och underbar dag och var rädda om varandra och lev varje dag som den vore den sista man vet aldrig när livet tar slut. Kramar lilla jag och en kram till dig med vargen.....

               Till er som känner sig träffade mer skriver jag inte.... konstigt??? nä det kan jag inte tycka känner bara för att vara lite hemligthetsfull....

Postat av: Laila Gustafsson

Ha ha ha den var rolig din blogg idag du börjar få snits på de hela gumman ;)

Snart får vi våran stund gumman...längtar redan.

Saknar dig jätte mycke <3



Kram din ängel

2010-11-17 @ 12:32:52
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0