Blandat

har haft min kära ängel att hjälpa mig med sidan för jag är inte ännu haj på detta men det kommer väl med tiden hoppas jag:) hon är den mest underbara som finns jag träffade hennen för ungefär 8 år sen tror jag det var minns inte.

Började prata med henne på nätet sedan träffades vi över en kaffe och sedan dess har vi umgåtts jag trodde aldrig vi skulle stå varandra så nära som vad vi gör i dag.

Hon finns alltid där dag som natt kan alltid ringa eller messa henne om jag mår dåligt eller behöver prata när som helst på dygnet det är det inte många som kan göra.

Vi lever med värk båda två och tro mig jag vet hur dålig hon kan bli och det går fort varje gång hon åkt in på lasarettet har jag varit ett nervvrak och jag har gråtit mig till sömns för att jag är livrädd att tappa henne tro mig det fixar jag inte då går jag under helt och hållet.

Vi har ett jätte starkt band till mångas förtret kan till och med känna när och hur ont hon har blir som ett hårt tryck över bröstet då vet jag att hon har en "helvets" dag då brukar jag fara dit så hon får koppla bort värken ett tag.

För har jag jätte ont är det bara hon som kan få mig att koppla bort värken ingen annan kan göra det och det anser jag att man har ett otroligt starkt band många har försökt bryta vårat band men dom vet inte att dom gör det bara starkare finna absolut ingen som kan bryta det.

Hennes leende henns röst gör att jag orkar fortsätta kämpa fast jag inte har orken till det för hon tillåter inte att jagger upp. När vi får lön varje månad åker vi in till stan och det brukar jag kalla våran ego tid för då får jag rå om henne själv och jagser hur bra hon mår hon slappnar av och det gör jag med... bara en sådan sak är värd sååååå mycket för mig det är en grej vi alltid gör.

Sen när jag har jätte ont brukar jag tänka på alla våra minnen och glada skratt och speciellt  en spa helg som vi tog det var en upplevelse i sig för den har mycket speciella minnen och den vårdar jag ömnt.

Skulle kunna skriva hur mycket somhelst om henne för det finns ingen bättre däför kallar jag henne min egen ängel för jag vet att med henne är jag trygg älskad omtyckt och jag kan vara mig själv hon vet allt om mig och älskar mig exakt för den jag är det kallar jag ÄKTA VÄNSKAP

Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta tills den dagen jag inte längre finns  jag hoppas att alla ska få hitta en sådan vän men en sak kan jag säga hon är bara min min min och tro mig jag är fruktansvärt ego om henne.

Kramar din vän för livet ♥


Postat av: Laila Gustafsson

Tack gumman dom orden värmer väldigt mycke ska du veta du är så snäll. Love ya ;)

2010-10-08 @ 15:14:18
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0