Dagen från Helvete

En ny dag med ännu mera värk trodde jag skulle få sova men du vilken optimist jag var då som om jag skulle få ha tur någon gång :mad: höll fast huvudet hela natten för jag trodde det skulle explodera milt uttryck vaknade före fyra och ville bara grina för att det gjorde så jävla ont fick blunda en stund vad händer när jag ska väcka mina barn lika jävla ont bara ta medicin och hoppas att det skulle lätta lite.

Är lite bättre men inte mycke mer heller sen min vanliga värk och yrsel på det just nu vill jag inte vara med längre kunde jag skulle jag försvinna från jordens yta men det kan jag inet för mina barn vill väl ha kvar mig kanske.... försöker lösa korsord för att skringa tankarna men det fungerar inte så lika bra att skriva en blogg om helvetes dagen.

Man ska väl inte klaga för det finns dom som har det värre men just nu känns det som hela världen är emot mig skulle vilja putsa fönster men kan inte det numera för min värk allt känns meningslöst varför köpa saker och göra fint när man inte kan göra något själv???!!!! någon som kan ge ett svar visst jag kan trotsa värken men då blir jag halshuggen av en viss person;) inte värt det med andra ord känner jag mig oduglig? kan ni lita på att jag gör varför ska allt hända mig????

Nu har jag fått skriva av mig lite känns inge bättre för det men kan inte gräva ner mig heller fast jag skulle vilja göra det så i dag är Nettan inge rolig alls att vara runt vill inte ens vara i min egen kropp.

Nu avslutar jag denna blogg kommer igen innan dagen är till ända kanske har det blivit lite bättre visst var jag optmistisk nu:)

Ha en bra dag alla ni bloggare där ute så höres vi senare innan man ska nanna kudden ursäkta försöka kanske man ska skriva.

Postat av: Laila Gustafsson

Japp jag halshugger dig om du så mycket som rör fönstren sätt din stora son att göra de under din uppsikt så får du hänga upp gardinerna men du själv låter bli men han kan gott göra de. Å du är inte alls värdelös du är en underbar mamma som uppfostrat dina barn utmärkt på egen hand utan deras pappas hjälp de är de inte alla som klarar av så de så å inte är de bara ungarna som skulle sakna dig JAG, UNGARNA, MATTE, MAMMA, PAPPA, MIN MAMMA, PENNY å sist å även minst ELDIVO AYA ska jag fortsätta eller räcker de????

2010-10-13 @ 18:18:54
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0