Snabb resume av kvällen

Fick lite hjälp att göra min framsida av min ängel och jag vart så nöjd med den tur jag har henne ♥

Sedan fick jag lite ego tid också det tackar jag aldrig nej till sedan fick jag chansen att koppla bort värken en stund och det var behövligt vill jag lova så ont som jag har.

Nu sitter jag här och ska spy ut lite galla över hur ont jag har till den grad att jag mår illa och det är inte ofta det händer vill jag lova tycker mig själv ha hög smärttröskel eller har jag bara inbillat mig det hela kanke klagar mycket men som min ängel säger det är skillnad på att klaga och ventilera ska väl lyssna på henne annars blir hon en arg drake;)

Sedan får man inte sova för värken och tro mig det tär på ens psyke till slut man är så trött och slut man orkar ingenting fast man skulle beöva göra så mycket men sånt är livet bara att accpetera ens öde.

Men imorgon kommer våran nya soffa det ska bli spännande att se hur fint det blir nu fattas det bara litegrann i vardagsrummet sen är det klart ett avbreak från all värk kom vi nu tydligen ja avad sjutton är hoppar vi:)

Nu ska jag hålla gubben sällskap en stund framför teven tills man ska försöka sova observera att jag sa försöka,,,,,,

Godnatt alla bloggare i rymden så synes och höres vi imorgon .

Kram från lilla jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0