Snart så är det klart

Snart så är vardgasrummet klart var på stan med min gumma och drack en kaffe sen köpte jag gardiner en skitsnygg lampa till fönstret en filt och en matta och en massa "tingeltangel" som min gubbe säger han förstår sig inte på vad som är snyggt;) så fattas bara att putsa fönstren och hänga upp gardinerna ska bli underbart skoj när allt är klart jag längtar ju dit.

Sen skjutsade jag mitt bonusbarn på hundkurs med penny och gubben fick fara på föräldramöte men sen kunde jag svara på sms från min ängel sen glodde jag bara på teve tills det var daxs att krama kudden och hur det gick kan ni ju lista ut själva :mad: går aldrig bra håller på bli vansinning att jag aldrig får sova en hel natt som alla andra får men jag verkar inte ha råd med det tydligen för faan däruppe han kan lungt vänta sig att jag ger igen med råge en dag hämnden är ljuv mohahahaha

Värk ja det fanns där också men när jag får göra något jag tycker jag fokuserar jag inte på hur ont jag har betalar för det idag men vad sjutton dom säger man får inte mer än vad man orkar bära kan synas i sömmarna ordentligt vill jag påstå för då orkar jag hemskt mycket i sådna fall.

Nåja det var väl dagen i stora drag kommer mera senare Kram till er alla bloggare därute :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0