Söndag

Som vanligt är det skit dag somnade först vid fyra tiden och vaknade vid nio att det gick inte sova mera för värken tro mig man vill bara skrika av frustation en sådan gång.

Men igår kom våran nya soffa snacka om att det fint så nu fattas bara lite små saker så är allt klart  ska bli roligt att köpa det i veckan då kommer man sig ut också och får se annat och fokusera på något annat än sin  jävla värk.

Men tillbaka till igår hade en skiiiiiit dag kunde knappt röra armarna lyfta det var inte ens att tänka på gå näää du så roligt skulle vi inte ha heller tydligen  tårarna brände bakom ögonlocken är inte ofta jag gråter för att det gör ont men det gjorde jag igår..... blir inte bättre jag vet men ibland tycker jag livet är så fruktansvärt orättvisst helt enkelt.

Varför just jag??? hade börjat läsa till usk när jag fick min diagnos ville jobba inom vården och helst på akuten eller ambulansen men den drömmen var bara att glömma sådan gånger kan jag verkligen hata min sjukdom..... har prövat jobba men det gick bra i cirka 2 tim sen vardet kört så nu är man sjuk pensionär vid 41 års ålder ja jieppi vad skoj inte alls.

Är inne i en djup svacka nu när allt verkligen känns skit mycket värk lite sömn tankar som snurrar i raketfart i skallen helst skulle jag vilja gömma mig eller bara försvinna när jag mår så här som vad jag gör men kan ju inte göra det mina barn behöver mig men nog är dom enda som skulle sakna sin Mamma om jag bara plötsligt försvann.

Skulle så stort städa i helgen ja men som vanligt ska faan däruppe sätta käppar i hjulet för en har fått skjuta upp det så länge så till veckan trotsar jag min värk och gör det ändå för jag klarar inte av att se skiten längre det gör mig tokigare  nåja kanske inte kan bli något jag redan är;)

Men det blir en lugn dag med korsord och glo på teven mer kan jag inte göra fast jag skulle vilja göra så mycket mera.

Nåja nu har jag spytt ut mera galla känns lite bättre;) ha en underbar dag alla bloggare i landet vårat.

Kram till er alla


Postat av: Laila Gustafsson

Jag skulle sakna dig om du försvann å många många fler vill du att jag räknar upp dom för då räcker inte kommentar rutan till så de så :) Å alla har rätt att ha såna dagar vare sig man har ont eller inte men speciellt när man har värk då får man vara arg irriterad å gråta är bara bra de lättar på trycket inom en.



Kram från din Ängel ;)

2010-10-10 @ 23:42:34
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0