Tillbaka från semestern

Nu är man hemme igen efter en skön mini semester började förra torsdagen då flög vi till Stockholm och bodde en natt på hotell sen skulle vi se hockey SSK mot Gnaget var skoj åt före sen före det var vi på ett företag som gubben pratar med mindre skoj men det gick.

Fick skjuts tillbaka till hotellet vart slut av allt men skoj var det..... Fredag började med frukost och en promenad in till centralen där vi lämnade in väskor gick och kollade runt på affärer och åt en lunch sen hämtade vi ut båt biljetterna och åkte buss dit ut sen när man fick gå ombord gick vi ner till hytten sen bytte vi om och skulle äta jätte gott förrätt och entrecot till middag det bjöd min sambo på var så underbart att bara koppla av för en gång skull.

Sen lyssnade vi på musik och drack en cider japp ni läste rätt nu slog nettan på stort;) där runt tolv snåret gick vi och la oss..... Lördag vart det frukost sen var det tänk att vi skulle gå i Helsingfors men hade fått skavsår av mina nya skor gjorde så jävla ont ;( så vi var kvar på båten vid halv sex finsk tid gick båten åter till Stockholm. Sen skulle vi äta buffe jaha vad händer jag känner av att det gåt vågor klarar inte av att äta fick lägga mig lite trist men kändes som jag skulle spy när jag var uppe så det vart en tidig natt.

Söndag frukost igen sen kom vi tillbaka till Stockholm vid 9.40 innan det köpte jag snus till mitt hjärta som var hemma och skötte om mitt hem och mina barn,,,,, nåja vi åkte till Arlanda och där satt vi och väntade väntade väntade lite till :thumbdown: men det kostade för mycket att boka om biljetterna nåja åt på OLearys och gubben såg fotboll nåja allt går men vid 21.15 fick vi gå ombord på planet som skulle tas oss till Umeå. Där hämtade en kompis oss och vi åkte raka vägen hem.

Väl hemma la mitt hjärta om mitt skavsår sen la vi oss för att jag skulle orka väcka barnen sen somnade jag på soffan och vaknade av att gumman hade gjort kaffe. Sen följde jag henne till vc för att hon skulle få hjälp mot värken sin  en tur till Jula och köpa en data väska och lykot på Jysk och en snabbis på Biboköp där jag fick en väsk hållare av mitt hjärta tusen tack mitt underbara hjärta.

Sen skjutsade jag hem hjärtat så hon skulle få vila  jo beställde en tid åt Penny för hennes öron luktar jätte illa ur dom så dit ska vi i morgon och en sväng på stan med hjärtat :love: det var nog allt tror jag har säkert glömt något men det får ni ta ;) så nu är jag tillbaka har laddat batterierna och jag är sååååååååå tacksam för hjärtat som var här trots sin värk hon är verkligen mitt stöd i livet klarar mig aldrig utan henne du är mitt allt ängeln glöm aldrig det!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha en fortsatt bra dag alla bloggare i cyber rymden så höres vi senare när jag update innan man ska nanna kudden och till mitt hjärta sakanr dig så jätte mycket ska du veta.


Kram på er alla och var rädda om varandra där ute.

Postat av: Laila Gustafsson

Jag är så gärna å tar hand om dina barn så du får koppla av lite de förtjänar du jätte mycke ska du veta.

Å de var så lite så väskhållaren för har fått så mycke av dig hjärtat......å saknar dig oxå jätte mycke.



Puss å kram :love:

2010-10-26 @ 13:22:43
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0