Värk,,,,,

Vaknade i morse att jag hade så ont att jag knappt kunde ta mig till toaletten fick halta mig ditt sen efter det kunde jag inte somna om för värken.

Allt känns så hopplöst när man mår så här man har en dosett fylld av tabletter men inte mår man bättre för det har lika ont för det då känns livet hopplöst.

Vet att min nära vännina kommer att läsa detta och hon står vid min sida fast jag är på dåligt humör för att värken är jobbig men det är tack vare henne jag orkar kämpa för hon skulle aldrig tillåta att jag bara la mig ner och slutade kämpa.

Har tack vare henne kommit att få vård i Norrbotten för den vård jag hade här var på ren svenska skit så med tiden hoppas jag att dom hittar rätt medicin åt mig med men nu känner jag mig som en försökskanin men det tar jag bara jag får den hjälp jag har rätt att få.

Försöker vara positiv men vissa dagar går det bara inte  då försöker jag fokusera på mina minnen med familjen och min vännina det ger lite kraft att fortsätta sen har vi min älskade underbara cockerspaniel hon är gudomlig helt enkelt när jag har ont viker hon inte från min sida hon är såååå go och underbar sådna gånger jaha alla dagar är hon det.

Lite mera kommer senare är välinte så haj på detta ännu men det kommer med tiden tror och hoppas jag;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0