Vilket väder

Om jag trodde jag skulle få må bra en dag trodde jag tydligen helt fel för vädret idag gör att jag mår skit blir less detta  orkar inte ha mera värk orkar knappt med mig själv som det är just nu varför kan det aldrig få vara bra någon gång??!! Vet inte hur jag ska ta mig ur min svacka som jag är i jag ger snart upp orkar inte med mera bakslag hela tiden ska livet vara så här hela tiden.

Vet att jag kan vara glad och kunde koppla bort värken men kan inte det numera vet intevad det är som händer med mig just nu allt är jobbigt svårt svart känns som hela världen är emot mig just nu kanske skulle göra slag i saken men jag vet inte får se hur det blir med det lämnar det öppet än så länge iaf....

Ska bli så underbart att komma bort en stund ska åka bort med gubben till Stockholm och bo en natt på hotell sen bär det av till Finland med båt och bara ha skoj och koppla bort allt annat kanske det lättar upp mitt humör får jhag hoppas men känner att jag behöver det som det är just nu.

Vi pratade igår om hur stor saknaden var efter gubbens Pappa fy vad jag saknar han gick hastigt bort i vintras oväntad det var en pärs att vara på begravningen för jag led så mycket hemskt med gubben sen när han fick semester for vi till stugan då förstod han att Pappa var borta för alltid var svårt att se för han kunde knappt gå in i stugan för alla minnen.....Pengar ja visst men Bosse får vi aldrig mer se aldrig höra hans glada skratt hans spydiga kommentarer det är sorligt i sig men jag hoppas att han mår bra nu och ser ner och vakar över oss.

SOV I FRID SVÄRFAR  KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA DIG

Så ni kanske förstår att det snurrar mycket i ens huvud men med tiden kanske jag kommer tillbaka till den jag var en gång men tro mig det tar tid och det verkar jag ha mycket av.

Nu ska jaag avsluta detta och återkommer senare med en ny blogg kram till er alla bloggare därute.


Postat av: Laila Gustafsson

Göra slag i saken vad?????? För hoppas verkligen att de inte handlar om att avsluta allt då får du stryk förstått?? De med sorgen gumman blir bättre med tiden men låt de ta tid de är enda sättet att komma ur de för sånt går inte att skynda på.

Å nog kommer de att bli bättre längre fram de kan jag lova dig men de tar tid att prova ut rätta medicinerna å den tiden är jobbig de vet jag men vi har ändå kommit långt motför förrut tycker jag.



Kramar love ya :love:

2010-10-14 @ 16:12:00
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0