Var ett bra tag sedan jag skrev något *sorry*








Var ett bra tag sedan jag skrev här men är inne i en svacka nu och då får bloggen vara har mycket runt mig Mamma har fått alzahmeris och Pappa ska operera hjärtat så mitt fokus är att finnas där för dom nu och för min lillebror för vi tar detta jätte hårt sen har jag själv fått så mycket mera värk på sista tiden har till och med fått morfin plåster för värken hjälper inte ett dugg :mad: så ska ringa och be dom ändrar styrka på det.

Mina leder är svullna kan inte hålla i något utan att tappa det och försöker röra på mig men fötterna vill inte det jag vill dom är svullna och känns som fotbollar när man går allt är bara skit just nu man försöker men man slår alltid skallen i väggen hur man än vrider sig börjar bli för mycket helt enkelt alla säger hur orka du Anette att alltid le? det vet jag inte men kan ju inte bara ge upp heller blir då inge bättre för det så visst kämpar man men i stark motvind känns det som billigt uttalad just nu ;( ;(

Så om det är långa uppehåll vet ni varför mina vänner men dom som vill ha kontakt med mig har mitt mobilnummer där svarar jag alltid....... Sen har två vänner till mig jätte jobbigt så det är tufft kan man säga men jag är inte den som bara ger upp heller fortsätter att kämpa hur tufft det än må vara men tro mig snart är botten nådd men får tänka på mig själv senare måste och vill finnas där för dom som betyder allt för mig.

Du min vän du vet vem du är du finns i mina tankar du kan fixa detta vi fixar det tillsammans kommer alltid att vara där för dig dag som natt :love:

Du min andra vän vad ska jag säga hittar inga ord för allt som slängs framför dina fötter men du är stark det har du visat mig och din röst varje kväll är en gåva för mig att orka kämpa vidare utan dig skulle jag aldrig orka du puttar mig på rätt köl varje kväll och det jag fick veta igår tack tack kan jag bara säga du vet att jag känner samma sak och på något sätt så kan det bli sant ska hålla tummarna för det,,,,,, du om någon är en ÄKTA VÄN

Nu ska jag försöka avsluta detta önskar er alla en fortsatt bra dag och var rädda om er och lev i nuet och måna om dom som står er nära och tala om hur mycket ni betyder för varandra...... Kramar från Morö Backe.




Postat av: Carro

"Big hug" gumman <3

2011-04-14 @ 12:32:59
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com
Postat av: lovisa

Haft en bra helg?:)

TÄnkte bara tipsa dig om en superbra tävling jag har! du har chans att vinna en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du vill kika mer på tävlingen klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-18 @ 08:42:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0