Ny dag vad ska man hitta på?




Ny dag nya bekymmer säger dom som vet kanske stämmer sova?? nä det fick jag inte göra som vanligt det vore ju dumt om jag skulle få vara pigg och orka göra något :mad: :mad: tänkte gå en bit med divan nä inte det heller för dom satans hälarna gör svin ont idag känns som hela världen är emot mig just nu kanske skulle gräva ner mig idag och aldrig komma fram har en skit skit skit skit skit dag så därför blir bloggen svart och tråkig.

Ska bara vara idag har ingen ork till något annat tyvärr trist tråkigt japp men bara gilla läget antar jag går väl inte göra annat ni som är friska var glad för det för att gå hemma och vara sjuk är inte en dans på rosor om ni trodde det för tro mig man blir inte rik av att vara hemma heller :(

Nä nu väntar en kopp kaffe och teven och korsord som sällskap mer går inte göra idag ni får ha en fortsatt bra Torsdag alla bloggare återkommer en annan dag när jag mår bättre.

Kram från MoröBacke.



Postat av: Laila Gustafsson

Men visst vet du de gumman att alla får vi ha såna dagar när vi lever med kronisk värk en del dagar är bara blääää å andra mer roliga å de får de varqa helt enkelt.



Kram din Ängel

2011-02-11 @ 00:36:32
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0