Solen lyser





Kanske ska börja skriva det att jag sitter inte lika ofta vid datorn tycker att man ska försöka göra något livet består av mer än facebook bloggar hit och dit passar på att leva mitt liv man vet aldrig när det kan ta slut titta bara ut idag solen skiner härligt ute har varit och gått med hunden en lång promenad och njuter i fulla drag av livet och vad det kan ge en.

Sitter inte och bara tycker synd om mig själv fast jag är sjuk och lever med värk kan man inte bara sitta inne och vid datorn har ransakat mig själv hårt och vet att när som heslt kan livet ta slut sluta tycka synd om er själva och klaga på att ni har värk tänk på det som är positivit i era liv om inte ransaka er själva för hur ni en vrider det hela finns det alltid någon som har det värre.

Jag vet att många höjer på ögonbrynen när dom läser detta men det skiter jag blankt i kan ni inte ta det läs inte min blogg enkelt.... gör något lev i nuet och tar ni åt er ja men då har jag ju rätt anser jag, Träffade en kompis i söndags tror det var 6 år sedan sist hon har inte haft det lätt men hon ler och är stark låter inte det knäcka en kan bara säga är inte många som skulle le om dom gått igenom samma sak du ska bara veta att jag är fruktansvärt stolt över dig och vad du har blivit och ännu en gång stort grattis till du vet vad.

Nu önskar jag er en vacker dag så ses vi nästa gång när andan faller på Kram från mitt köksbord någonstanns i Skellefteå.....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0