Solen skiner från en vacker himmel



Var ett tag sedan jag satt här kanske ska update litegrann det är mycket som händer runt mig går inte in på det för då rinner ögonen och jag orkar inte tänka på det ständigt och jämnt kan säga så mycket att jag går på lånad ork numera känns som om jag ska falla som ett korthus snart men måste orka finnas där finns inte tid att tycka synd om mig själv det fungerar inte :( :(

Vägrar sätta mig först nu brukar annars försöka göra det men inte denna gång men som sagt är rädd för vad som kan hända då kan jag bara säga då försvinner en mycket stor del av mig då faller hela min värld samman och inte just nu,,,,, kan väl säga att det är tur warg finns och en del andra som försöker hålla mig uppe han är en av dom jisses vad jag är glad att en del bryr sig när man inte mår bra det visar verkligen vems än rätta vänner är tro mig det upptäcker man en sådan gång.

Hade tänkt börja gå och gå ner mer i vikt men det får bli senare går då ändå ner är väl all oro som sätter sig på en men jag trodde mina hälar var på väg mot det bättre men jisses vad jag misstog mig då gör då ännu mera ont nu idom och inte läker dom blir faan så irriterad att det aldrig ska bli bra kan väl bara säga en sak HATAR MIN JÄVLA SJUKDOM SÅDNA HÄR GÅNGER :mad: :mad: :mad:

Nåja har spytt lite galla kändes bra men måste ju säga detta till dig när ska du egentligen ge upp??? har du inte märkt att jag skiter idig du är en stor nolla för mig allt du gör allt du säger biter inte på mig så gör dig sälv en tjänst GE UPP DU KAN ALDRIG FÅ NER MIG PÅ KNÄ OCH TILL SIST DU BLIR ALDRIG MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu önskar jag er en fortsatt bra Tisdag och var rädda om varandra och ta vara på chansen för man får oftast bara en och vårda tiden med era nära och kära..... Kramar från Morö Backe.


      Till en vän som betyder mycket för mig du är verkligen min livlina just nu vad som än händer kommer du för alltid att betyda mycket för mig du finns där hela tiden har inga ord just nu för vad du betyder för mig men jag tror du vet vad jag försöker skriva ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0