Vart är mellanläget??




Ja nu sitter jag här och har druckit kaffe och pratat med min gumma hon la om mina hälar igår men skulle tro det dunkar bra i dom och den vanliga värken men man är van att ha ont så lite dör man väl inte av :bigeyes: sen detta väder gör mig galen för min värk blir värre när det pendlar som det gör hinner aldrig hämta andan känner mig totalt slut i kroppen och får inte sova på nätterna för värken så resten kan ni tänka er :mad:

Direkt det blir mildare ska det börja snöa ute har vi inte nog av den varan just nu skiten ska ju bort någon gång också jisses vad vatten det ska bli till våren,,,,,, Igår var jag till stan med hjärtat mitt och drack kaffe det var gudomligt nu är jag hel igen behövde vara runt henne för att må bra.

Nu kommer hon bli tokig på mig när hon läser min blogg men ska köpa nya blommor till henne och flexikoppel till hunden och en ny väska med ja och det är ingen ide du protesterar för du vet hur jag är gumman:) :) :) och jaha du är värd det så var det bra med det jo glömde ju en sak fylla mobilen också du ser gumman;) och ni som undrar jaha hon är mitt allt men det är bara för henne jag gör det ingen och då menar jag ingen annan.

Det blir en lugn dag ska vila mina hälar för det gör faan så ont när jag går så det blir korsord och teve för min del så fötterna kan börja läka någon gång så jag får börja gå men min sjukdom gör att mina fötter läker mycket sakta och jag får lätt var i dom så är det inte en sak är det en annan alltid ska det vara någonting men som sagt jag är van numera så jag höjer inte på ögonbrynen mera.

Allt var bra med Pappa så han kommer hem idag vilket gjorde att det föll en sten av lättnad men det tuffa återstår att få han att inse att han måste varva ner med träningen och hjälpa folk stup i kvarten annars får vi begrava han i förtid och tro mig det har jag inte tänkt göra och Mamma behöver han hemma jämnt nu men jag vet att min käre far blundar för det vill inte riktigt förstå hur sjuk Mamma egentligen är.

Nu ska jag återgå till divan delen i soffan och lösa korsord och vara tant som vissa säger min lata 21 åring syftar jag då på;) så jag önskar er en fortsatt bra dag alla bloggare och vänner och lev i nuet och lev som varje dag vore den sista..... Kram från mitt köksbord någonstanns i MoröBacke.....





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0