Allt går om intet...






Hade ju tänkt göra en del men som vanligt så ska värken sätta stopp för det givetvis vore ju konstigt annars därav rubriken mina hälar värker och pulserar något så hemskt man vill knappt gå men behöver man lätta trycket har man inget val :mad: men löns inte klaga om jag har lärt mig någonting så är det att det finns alltid dom som har det värre än en själv och jag ska försöka klaga mindre.

Blir en lugn dag med teve och korsord och en go hund sovandes brevid min lilla goa diva hade så gärna vilja gå strandpromenaden men icke det inte nåja har ju hållit mig från godis ett bra tag så nu jävlar blir det andra bullar av ;) ska klarar av detta har ju avsatt pengar ska ju egentligen vara en "morot" visst är det de men vissa dagar är det svårt men ska sätta tjurskallen till nu då vet jag att jag fixar detta,,,,, ska sprätta en viss person på näsan sen när jag är klar ska bli mig ett sant nöje att se hans min och hans sambo också mohahahahaha :) :) :)

Av allt denna person gjort förtjänar han det och hon med och sedan ska det ta jävligt hårt också och bland folk med ska detta ske då är jag nöjd "skrattar bäst som skrattar sist" och det blir jag som gör det inte han så det så.

Har inte hänt så mycket som man kan berätta om så jag återkommer senare om det har hänt något att update och visst Gumman det är alltid lättare att säga var rädd om dig till andra det håller jag med dig om så jag säger det till dig med var rädd om dig. Önskar er alla en fin dag och njut av varje ögonblick och behandla andra som ni vill bli behandlad,,,

Kram från lilla jag vid mitt köksbord;)




Postat av: Annette Axelsson

Jo att du skulle göra så fort du kunde ha ha ha men älskar dig för den du är min goa gumma.

Ja underbart känns de när julen är ute helt underbart nu ska bara orken finnas där å göra de som är kvar oxå men idag finns den inte tyvärr ;(

Men längtar tills du kommer så jag får lite sällskap ett tag.

Ja jag ska stå å titta på när du sprättar han på näsan å leeeeeeeee.



KRam din ängel men som egentligen är en drake.

2011-01-11 @ 14:34:07
URL: http://attlevamedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0