Daxs för fredags mys




Man kanske skulle skriva någon rad är inne i en svacka när det gäller datorer och bloggar och allt annat anser att livet har mer att erbjuda än att bara sitta vid datan vi klagar mycket men tänker inte på vad vi har innan det är försent varför klaga jämnt???? varför säga att man har ont jämnt???? varför int tala om vad vi har och vad vi är glad för tycker det är konstigt men har fått veta vissa saker som gör att jag har ändrat inställning totalt.

Fick veta av n kompis igår anledningen till varför hon åt vissa mediciner och jag ska bara säga ska aldrig mer klaga på min egen värk trodde nä hade helt fel uppfattning om henne men den ändras fort igår kan bara säga att jag beundrar henne att hon orkar stå upp och ens ta hand om sina barn men hon gör det med ett leende på läpparna har lovat att inte skriva hennes namn men du ska veta du är enastående helt enkelt och din vänskap kommer att frodas det lovar jag dig vännen.

Har lyckats hitta kläder åt mig själv på rean och det bästa var det sitter inte åt har lyckats gå ner 4kg jag vet ingenting men för mig är det mycket ska ju ner till strax under 60kg en bit kvar jag vet men med jävlar anamma så går allt pengar är en bra morot och det har jag har sparat 20000kr till att köpa kläder och göra något för mig själv när målet är nått.

Ska få en skit snygg Ed Hardy strumpa till mobilen och smycken med fick som ett skal fast man klistrar fast det är rött med blixtrar skit snyggt av en kompis bara för att jag fanns och ställde upp när hon behövde mig det värmer mycket så tack så mycket du är också enastående ska du veta och en nära vän till mig som jag kan vända mig till när helst jag behöver det.

Idag ska jag bara mysa med min familj och ta vara på vad vi har ska äta en god sallad och vem vet vad som kan hända mera min familj är mitt allt dom betyder mycket för mig utan dom vore jag ingenting..... älskar er sååååå mycket ska ni veta.

Sen saknar jag ännu en kompis tyvärr bor hon långt ifrån mig men hon står mig också nära önskade jag kunde åka till henne men kanske i sommar vem vet vad man planerar in för något när gubben har semester det skulle vara underbart roligt att få träffa henne igen.

Nä alla vänner ni vet vilka ni är önskar er en mysig helg med era nära och kära och lev i nuet och ta vara på varje ögonblick ni får med varandra. Kramar från lilla jag från mitt köksbord någonstanns i Sveriges avlånga land.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0