Fy vad jag svettas och mår skit,,,, *bläääää*




Känner mig totalt hur risig som helst feber ont i halsen och hostar så jag tror lungorna ska komma upp och byta plats :bigeyes: som ett utskitit plommon ungefär nåja blir väl bra snart också imorgon ska jag fara och köpa en sportbehå till min bonusdotter och skyddsfilm till hennes mobil glömde ju det sist mitt klappträ :mad: men jag kommer då ut en stund bara det är skönt och få både luft och se annat ett tag.

Idag blir det lugna gatan blir kyckling tacos till middag mumma gott gott sen blir det teve och mysa i soffan med gubbe och hund tills man ska försöka sova vilket inte är det lättaste minsann jag tackar dig vännen för dom stora kramarna du skickade dom gör verkan skickar många tillbaka till dig.

Men igår nollade vi Luleå i hockey mohahahaha nu är vi bara 2 poäng efter HV71 det ni dom gör det bra pojkarna måste jag säga du är enastående duktig nummer 79 på lördag kommer jag och tittar och hoppas på en lika bra match från eran sida med sällskap från konstruktiv klagomål du vet vad jag menar.

Nu önskar jag er en fortsatt bra och trevlig söndag och jag ser fram emot veckan som kommer saknar den rösten så innerligt just nu ska bli skönt att prata bort en stund nu hamnade jag på avvägar igen ;) Kram från min soffa någonstanns i Sverige....


     Till ni vet vilka ni är betyder allt för mig utan er skulle det vara trist....

Postat av: Laila Gustafsson

Saknar min gumma jätte mycke redan sen du for hem.

Men vi fick i alla fall en trevlig stund på stan så tack för fikat hjärtat mit å SÄLLSKAPET de var de allra bästa.



Å NU TAR DU HAND OM FÖTTERNA FÖRSTÅTT ANNARS FÅR DU EN ARG DRAKE I STÄLLET FÖR SNÄLL ÄNGEL.



Kram din ängel

2011-01-26 @ 00:06:19
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0