Host,host,*prosit*





Fy faan för att vara förkyld min värk blir sååååååå jävla jobbig vill bara gråta men går ju då inte heller jag vet ska inte klaga håller på att ransaka mig själv efter lite skäll jag fick men det var behövlig också kan jag hålla med om man ska inte beklaga sig över alllt som hur man mår hur ont man har tvätten städanet osv finns så mycket mer att glädjas över tänk på alla fna stunder osv för hur ni än vrider och vänder det hela så finns det alltid någon som har det värre än ni själv eller hur?

Nu ser jag snart inte ut genom köksfönstret för all snö helt otroligt vad mycket det har kommit tänker på våren när allt ska bort tänk vad många ska få in vatten i husen stackars dom och all översvämmning som kommer att vara visst alla årstider har sin charm men nu räcker det med snö allt ska ju bort inom sinom tid också utan att vi ska behöva bada i vatten.

Blev ledsen nu var tvungen att kasta min julgrupp jag fick av min älskling den har gjort sitt men fick även veta en sak som vi ska göra nästa år med ett annat par men skoja vad kul det ska bli längtar redan nyfiken??? men nä än får ni inte veta något ;) ska fara till stugan iår med är nog sista gången sen måste vi nog sälja den lite trist men är för långt borta ingen kan sköta om den alla minnen av svärfar är snart borta det känns jätte jobbigt och trist ;( ;( ;(

Nåja men han finns ivåra hjärtan han var en gudomlig människa gjorde aldrig skillnad på sina barnbarn och mina barn det är inte många som var som han var och saknaden är enorm men han mår bättre där han är nu men jag vet att han ser ner på oss och skyddar oss :love:

Nä nu ska jag återgå till teven och korsordet jepp läste rätt men det fördriver tiden när man inte har någon ork till annat så ni får ha en fortsatt bra Måndag alla vänner och på återseende.

Lev i nuet med kärlek och omtanke....Kramar jag......


      Här är mina älskade ögonstenar :love: :Love: :love:

Postat av: Carro

Åh fy va trist,jul grupper som är så fina ,men se det positivt,det görs varje år,även om varje är unik =)

Nåja, jag kan Tänka mej vad ni ska hitta på ,men det ska bli skoj att få se om jag gissat rätt...men berätta inte ännu som sagt =)

I alla fulla fall, jag vet inte vad jag ska säga, om det med er stuga ,mer än att jag vet hur det känns ,det är väl det värsta, stoooora kramar från mej ,även om dom kanske inte gör så mycket nytta i en blogg,men du vet att jag menar väl med dom ialla fall,

Kram C

2011-01-22 @ 23:55:44
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0