Lördag kvällen är här



Nu är jag tillbaka igen efter ett hemskt migrän anfall igår var jag sååå slut sov mig igenom hgela dagen i princip orkade inget annat :blush: vart en tidig kväll och hade ändå inga problem att sova kroppen skrek efter sömn antagligen sen är jag förkyld som attan md feber och när jag blir förkyld blir värken sååå mycket jobbigare det är ett rött helvete helt enkelt ingen medicin tar ner den och det är jobbigt och sen detta väder omslag på det bläää säger jag bara :mad:

Nåja hjälper inte att klaga blir ändå inte bättre för det jo jag vet man får ventilerar men vad sjutton hjälper det när ingen förbättring sker varför är han däruppe så orättviss?:mad: dom säger man får inte mer än man orkar bära men hur mycket ska jag egentligen orka????? :bigeyes:

Det enda jag har gjort är att köpt godis till ungarna var billigt 39.90Kr/kg då kan ni gissa hur galna folk var och det bästa var jag stod emot ärrr sååååå stolt över mig själv kilon ska ner har ju sparat pengar för att köpa nytt sen när jag är färdig med alla kilon vilket kan dröja en stund men då kanske dom stannar nere också....

Nu ska jag återgå till teven mina axlar värker som faaann oj det kom bara eller så kanske jag bara ville skriva det ni som känner mig vet vad jag menar ha en fortsatt bra kväll mina vänner.... och lev i nuet och var rädda om varandra där ute.... Kram från mitt köksbord,,,,


Postat av: Laila Gustafsson

Skulle väl inte tro att jag skickar nå värk till dig du kan skicka din till mig istället tycker jag så du slipper för du förtjänar att få må bra så de så.

SAKNAR DIG JÄTTE MYCKE HJÄRTAT MITT ;(



Kram din ängel

2011-01-15 @ 23:47:04
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0