Ont ont,,,,,




Tillbaka efter några dagar frånvaro har haft så pass ont att jag har inte velat sitta vid datorn men nu kommer en blogg ni den få skara som följer min blogg... har så förbannat ont i mina hälar har två djupa sprickor gör ont när jag går det pulserar hela tiden ser komiskt ut när jag går men lovar det är inte det när smärtan sitter in ;( ;( en fd vän klagade på skavsår hahaha vilken mes det är ingenting jag har gått strandpromenaden med mina hälar och inte klagar jag du vet vem jag syftar på gumman men så är det inte alla som får hösnuva mitt i vintern heller japp ni läste rätt förstår det inte heller :bigeyes: men ingen har sagt att han är speciellt smart eller hur gumman min?

Var hos mitt hjärta i lördags då friserade hon min diva vart sååå fin och hon njut i fulla drag och klippte klorna med så nu är hon fin TUSEN TACK HJÄRTAT ATT DU GJORDE DET FAST DU HADE ONT och näää ingen ide att skriva något om det du vet vad som händer då;) sen fick jag ego tid med henne och det är viktigt för jag kan koppla bort värken en stund och snart får vi våran stund på stan och då bjuder jag på kaffe sen ska hon få kuddar till sitt nya överkast och nä du behöver inte ens öppna munnen gumma du vet hur jag är när jag har bestämt mig ;) ;);)

Idag blir det en lugn dag kan inget göra för hälarna irriterande till max men bara gilla läget annars får jag bara mera ont och jag hoppas innerligt att min gumma tar det lungt idag har ett hemskt tryck över bröstet nu undrar en del vad babblar du om jo jag känner när min gumma har ont får ett hårt tryck över bröstet och då vet jag att hon har ont och en del säger att jag inte känner henne väl men tjena ni skulle kunna väcka mig i sömnen och jag kan tala om vad hon tycker och inte tycker om och detsamma kan hon göra för mig tror jag då ;)

Sen snöar det hela tiden tycker minsann att det räcker med snö för när vädret är så här svänger kallt varmt snö blåst får jag mycket mera ont i lederna hinner aldrig hämta andan och det är skit jobbigt näää slut på klagandet för idag nu blir min ängel :mad: :mad: på mig hon säger jag klagar inte jag ventilerar det är stor skillnad på dom eller hur gumman?;)

Så jag önskar er en fortsatt bra dag och var rädda om varandra alla har ett värde glöm aldrig det

Kram från ett köksbord någonstanns på Morö Backe visst var jag snitsig nu :)


 Detta är till min älskade ängel :love:

Postat av: Laila Gustafsson

Men gumman då sket du ner dig hi hi hi som du tog i :)

Klart jag klipper Penny hon behövde de å så länge jag kan sitta upp så länge kan jag klippa ;)

Men inte ska väl du behöva stå för fika när vi får lön gumman???? Kuddarna längtar jag till väldigt mycke ska du veta kommer bli super snyggt i soffan min.



Kram din ängel

2011-01-11 @ 00:30:47
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
Postat av: Carro

Snitsiga du ...var rädd om dej ...host host...Alltid lättare att säga de till andra än sej själv =)

Kramar lämnar jag massor av ialla fall.

2011-01-11 @ 04:15:44
URL: http://edsfamiljensliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0