Dagen efter seeeeeggggg

Sitter här efter en natt med migrän och är hur seg som helst men tur jag har mitt korsord och att jag kan slappa och att barnen är stora och klarar sig själv om man behöver stänga sina gröna en stund ska visserligen hänga tvätt och handla hem mat försökte med det igår men jag fick vika klarade inte av det när skallen dunkade värre än jag vet inte vad och spydde mellan varven tro mig det var inge nice alls så det blev sängen och spy attacker mellan varven.

Så nu har jag plockat undan här hemma tror inte dom kan göra det själva när jag är liggande tyvärr men nu är det gjort iaf och det känns skönt att det är bortgjort hade tänkt fara på stan men är inge skoj när min gumma inte kan följa med så jag väntar tills hon kommer hem och då åker vi ner och tar igen förlorad tid när hon kommer hem från sin Mamma.

Känner att jag orkar inte mycket vad man än gör svettas man denna värme är inge nice kan ju vara något mellanläge men det verkar det inte finnas tyvärr så man söker sig skugga,,,,, nä nu ska jag återgå till korsord så jag önskar er alla en fortsatt vacker solig dag mina underbara vänner så hörs vi en annan dag då orken finns där.

Var rädda om varandra medans ni kan glöm inte ni har alla ett värde.

Kram från ett soligt Skellefteå.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0