Fy vilket väder och orolig

Ja då satt jag här igen har varit vaken sen före faan fick på sig ludden för värken är inte nådig idag och sedan är jag orolig för mitt ex ska träffa mina pojkar och det kan bara inte vara bra för vad som helst kan inträffa tur jag har gubben hemma annars hade jag gått på knä hela jag ryser vid tanken är jag knäpp som inte väcker barnen?? varför ska jag göra det lätt för han??? han bryr sig inte ett smack om dom kanske vill köpa dom vad nu det ska ge för något dom tycker ju ändå inte om honom kan förstå det han gör dom ju bara besviken hela tiden mycket har hänt ni som känner mig vet historien bakom allt annars finns det att läsa här på bloggen om det.

Blir en lugn dag för det regnar ute så ska nog roa mig med korsord idag tror jag bestämt för något annat blir det inte orken finns inte där för när vädret pendlar som det gör blir värken därefter men bar att gilla läget antar jag finns inte mycket mera man kan göra man får anpassa vardagen efter vad man klarar av numera sedan man blev sjuk trist?? ja ibland är det ett oerhört störande moment måste jag tillägga men vad faan det som inte dödar en härdar en istället säger dom kloka får väl tro på det då.

Till veckan ska jag och gubben fara till Ikea och köpa soffa/säng till bonus dottern och min son och bara titta hoppas jag hinner se något bara annars brukar han ha så bråttom men en dag ska jag fara dit med min gumma då får vi gå och titta på det vi tycker om och sen äntligen ska jag fara på Nolia med henne äntligen säger jag bara har velat göra det men har aldrig passat in men nu äntligen säger jag igen;) passar det jieppi jieppi..... bara hon och jag dagen kan inte bli bättre.....

Har som sagt varit vaken länge hunnit vika tvätt och ska ta in det som sitter ute annars blir det nog aldrig torrt men måste regna lite mindre annars blir jag en dränkt katt och det hade jag inte tänkt mig har redan varit det i veckan två gånger till och med jepp så kul himmeln var öppen kunde man då tro men man slutade svettas iaf något bra med dåliga ;););)

Ni får alla ha en underbart fin Lördag och var rädda om varandra visa att dom ni tycker om är värdefulla tiden går så fort vad som helst kan hända sedan är det försent säg det nu vänta inte till en annan dag.

Kram på er alla från en bloggande Anette som är tillbaka efter ett break.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0