Tillbaka igen

Nu sitter jag här vid bordet och framför mig har jag den nya datan jag fått av min sambo är så glad och lycklig att han finns imitt liv för han är den bästa som finns och nu i höst ska vi tillbringa 14 dagar på ett kryssingsfartyg som passerar Mexico, Costa Rica, Panama Kanalen sånt man bara ser på teve ska jag få uppleva känns mäktigt måste jag säga.

Flyga över atlanten till det stora landet bara det är häftigt i sig ju :) men skoj ska det bli ska foto hur mycket som helst och lägga ut sen när jag är hemma tillbaka i Sverige men vi åker först i September men skulle tro man längtar redan och få se ljusblått vatten och en sol och mycket annat som man drömmer om men sällan får vara med om men det händer nu häftig känsla måste jag bara säga ännu en gång och tycker mig förtjäna denna resa efter allt man har varit med om visst man har det tufft men ibland behöver man ett break för att hämta andan och komma tillbaka med nya krafter hoppas att jag hittar dom för dom behövs går på sparad kraft just nu.

Min värk är under all kritik har en kraftig aktiv inflammation i högra foten dom sprutade in cortison och demodrol men inte hjälpte det inte har lika ont och svullen är den med kan knappt gå på foten för då drar det ända upp till midjan men tjurskallen fortsätter att gå kan ju inte bara sitta och låta mitt hem förfaras totalt nu kommer en del att opponera sig jag vet men sådan är jag bara måste plocka har fobi när saker ligger framme överallt och det är oordning då blir jag ännu mera galen.

Har fått Norspan plåster (morfin) 10mg/timme men ibland undrar jag om jag inte skulle behöva öka upp dosen för som värken är just nu är det tungt och jag har trots allt barn och ett hem att ta hand om även om jag lever med värk men då är frågan går läkaren med på det??!!! eller tycker hon jag är totalt ute och cyklar nåja får testa för måste ringa om min fot för något är så fel i den som det kan bli nu haltar jag hela tiden det gjorde jag inte tidigare men som sagt varför lägga sig ner när man kan kämpa mera i motvind???? ja Anette hon gör det sista för tjurigare människa än jag finns inte när det kommer till vissa saker tyvärr kanske man ska säga för jag får ju betala för det mellan varven också...

Nåja detta är början på att jag fortsätter att blogga och surra om allt mellan himmel och jord alla ni som tycker jag tjötar byt sida min blogg skriver om vad jag vill orkar du inte läsa försvinn från min sida då och du vet precis vem du är tänker inte ta mera skit från dig nu slår jag tillbaka ska visa alla att den gamla Anette är borta och nu träder fram och mig sätter ni inte er på då vet alla om det.

Kram till er alla och på återseende under denna ljuva värme och underbara sommar och allt vad den för med sig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0