Solen lyser lovley....




Var inte alls menat till dig gumman är någon helt annat jag riktade det till  men jag vet hur ont du har och hur mycket du flänger runt men jag vet också att du är stark och jag hämtar mycket insperation från dig för du är en enastående människa ska du veta.

Idag har det inte blivit mycket har gått en längre sväng med divis så nu har jag bäddat rent i våran säng och hjälpt en granne som har råkat ut för en olycka men mycket mer än så blir det inte idag njuter av solen på altanen sköööööönt som attan är det ute nu lever man upp när solen och värmen börjar komma.

Bidde seger igår mot choklad gubbarna och sen fick jag veta en sak lider med dig men du kommer igen du vägrar ge upp det kan jag skriva under på och jag saknar dig mycket ska du veta du är såååååååå oerhört viktig för mig och kommer alltid vara det och du kommer på i mitt hjärta för alltid.

Nä mina vänner ni får ha en fortsatt bra dag och njut av solen så höres vi en annan dag sköt om er och var rädd om er.

Kram från divandelen.


 Alla mina vänner och en speciell tanke till dig och du vet vem du är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0