Var ett tag sedan jag skrev





Var ett tag sedan jag skrev något men när våren är på intågande sitter jag inte lika mycket vid datorn är ute och går och njuter av värmen och att man hör att det droppar från taken så jag kommer inte att skriva lika mycket men gör något enstaka inlägg.

Tycker alla ska njuta av våren man hinner sitta vid datan senare passa på och lev upp och gör något skoj tänk inte bara på hur ont ni har och vad som går emot er njut av det ni har istället och se ljuspunkterna i era liv istället tro mig man blir less att höra hur ont en del har och att dom aldrig kommer ut vad tjänar ni på det??? är det empati ni letar efter???? eller vill ni att folk sk tycka synd om er??? Nä ta och njuta av det fina ni har i erat liv.

Nu ska jag hejja fram mina pojkar så ni får alla ha en toppen fin kväll så ses vi eller höres vi någon annan dag framöver.


Kram på er alla från divandelen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0