Finns det något mellanläge???




En ny dag och kallt är det ute också snöar det inte är det kallt finns det inge mellanläge denna vinter? :bigeyes: för när jag var ute med divan trodde jag att jag skulle frysa ihjäl och tro mig hon sket på en rekordtid ;) för in ville hon till och med....

Alltså jag måste fråga vad gör jag för fel har ingen försörjningsplikt på min äldsta men han blir stört sur när jag inte betlar resan till hans Pappa vad jag än gör eller säger så får jag skit av han vet inte vart jag ska vända mig snart när det gäller han numera känns lite som jag vill ge upp men kan ju inte göra det heller.

Fy bubblan vad jag saknar dig hjärtat det är absolut inge roligt längre ;( ;(;(;(;( idag blir det en lugn dag ska inte göra så mycket har en kaksort kvar att göra och griljera skinkan och slå om klapparna men det hinner jag med kvällen före tomten kommer

Nu ska jag ta och brygga mig lite kaffe så man fungerar som en människa igen så jag önskar er alla en toppen fin dag och lev i nuet och med mycket kärlek och glöm inte  behandla andra som ni vill bli behandlade så höres vi senare under dagen om det finns något att update...

Kram från ett kyligt Skellefteå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0